Profile cover photo
Profile photo
Hamidah Burham
52 followers
52 followers
About
Posts

Post has attachment
Cara Mudah Jahit Kedut Tanpa Tapak Kedut
Teks: Hamidah Burham Foto: Koleksi peribadi Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum dan salam sejahtera adik manis.. Terima kasih kerana adik manis sudi singgah blog K.Mid yang agak lama tidak dibersihkan  ni. Hihi. Semoga lepas ni K.Mid lebih aktif lagi...
Cara Mudah Jahit Kedut Tanpa Tapak Kedut
Cara Mudah Jahit Kedut Tanpa Tapak Kedut
puanhamidahburham.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Blazer Songket Sarawak, Fesyen Terkini
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Assalamualaikum adik manis.. Alhamdulillah K. Mid nak ucapkan rasa syukur kehadrat Allah s.w.t kerana diberi kesempatan untuk lebih mendalami ilmu jahitan. Untuk penegetahuan adik manis, K.Mid baru je selesai men...
Blazer Songket Sarawak, Fesyen Terkini
Blazer Songket Sarawak, Fesyen Terkini
puanhamidahburham.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
**
 Teks: Hamidah Burham  Foto: Simpanan peribadi Selamat petang adik manis... Biasannya K.Mid kongsi corak batik songket kan. Sekarang K.Mid ada produk baru tau. Fabrik terbaru yang K.Mid ada sekarang ialah batik pastel. Material fabrik ini ialah 100% cotton ...
Inspirasi Seni & Jahitan Hamidah Burham
Inspirasi Seni & Jahitan Hamidah Burham
puanhamidahburham.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Gown Batik Songket Kanak-kanak
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Assalmualaikum dan salam sejahtera adik manis.. Hari ini akak nak share gambar baju gown songket anak akak, Asha. Gigih ibu nak siapkan baju ni dek nak matching kan dengan tudung baru tu hihi. Ok baju gown ni aka...
Add a comment...

Post has attachment
Teks: Hamidah Burham

Foto: Simpanan peribadi



Assalamualaikum dan salam sejahtera adik manis,



Alhamdulillah terima kasih kerana adik manis sudi melawat blog kak Mid. Moga kalian dilimpahi rezeki yang tidak putus-putus dan sentiasa diberi kesihatan yang baik. Amin.



Hari ini corak batik songket untuk pembelian borong dah pun masuk. Untuk makluman adik manis yang baru menceburi arena batik songket, kak mid nak maklumkan yang setiap minggu ada corak baru dan hanya corak yang kak Mid maklumkan sahaja boleh borong pada minggu tersebut.



Ini corak yang ada untuk minggu ini:

















Ini baru 1/3 daripada corak yang ada untuk minggu ini. Kak Mid tak dapat nak attach semua kat sini, nanti akan memberatkan sistem blog akak ni. Lambat pula uol nak buka nanti. Jadi untuk melihat lebih banyak corak fantastik dan menarik, whatsapp akak 016338570 okeh.



Sekian salam jumpa lagi..



Wassalam

http://puanhamidahburham.blogspot.com/2016/01/corak-terkini-batik-songket-sarawak.html
Corak Terkini Batik Songket Sarawak
Corak Terkini Batik Songket Sarawak
puanhamidahburham.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Tutorial Seluar Kanak-kanak Mudah Part 1
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum dan salam sejahtera adik manis.. Cuti
sekolah bakal berakhir lagi sehari, pasti ibu bapa sedang sibuk
menguruskan persiapan anak-anak yang bakal bersekolah hari Isnin ...
Add a comment...

Post has attachment
Koleksi Palazo Pua Kumbu Sarawak II
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Bismillahirrahmanirrahim Assalamualaikum dan salam sejahtera adik manis.. Rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat tahun baru 2016 kepada anda semua yang tak jemu-jemu singgah ke blog saya. Sa...
Add a comment...

Post has attachment
Palazo Pua Kumbu Muslimah
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Assalamualaikum adik manis.. Alahamdulillah siap pun sesi penggambaran Palazo Pua Kumbu akak ni dik.. Akak tak ada model yang cun lagi. Pakai je la apa kaki sendiri..huhu. Harga sesi fotografi di J Photo Studio, ...
Add a comment...

Post has attachment
Corak Batik Songket Borong 4 Disember 2015
Teks: Hamidah Burham Foto : Koleksi peribadi Assalamualaikum adik manis.. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya. Moga ia memberi manfaat kepada anda semua, inshaAllah. Anda sedang mencari corak terkini kain batik songket sarawak yang sedang meletop ...
Add a comment...

Post has attachment
Palazo Pua Kumbu Sarawak
Teks: Hamidah Burham Foto: Simpanan peribadi Assalamualaikum adik manis.. Alhamdulillah dengan berkat doa suami dan ibu bapa serta sokongan sahabat-sahabat saya, kini saya telah melancarkan produk terbaru saya iaitu PALAZO PUA KUMBU SARAWAK dari hasil jahit...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded