Profile

Cover photo
Jiffriya Khiyad
Attends Southlands College
Lives in Galle , Sri Lanka
602 followers|191,579 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Indeed ⚫😘
 
Black Lovers 💙 💜 💚 ❤️ 💛
5 comments on original post
16
Jiffriya Khiyad's profile photoMöHåměď Śåbíťh's profile photo
3 comments

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Haha these days our reality 😝
35
Amina hafsa (sanju)'s profile photo
 
Lol so truee

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Woohoo....#aprilfoolday

10
Dinithi . V . Wanniarachchi's profile photoJiffriya Khiyad's profile photoRushka Mohideen's profile photo
4 comments
 
ur welcum :P

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
One of the most beautiful mosque in Sri Lanka ....
The one and only galle,fort mosque !!
14

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Work hard,
Stay positive,
And good things
Will happen 😊
#travelingthoughts
16

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
If marriage is the token for an ever lasting happiness, there won't be divorcees in this world.
If having children is the happiness of life, there won't be orphanages in this world.
If degrees mean success, then there won't be jobless graduates.
If money is everything, there won't be a word called 'unsatisfied' in dictionaries. 
11
1

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Check out this video on YouTube:
Simply amazing 😍 Sanuka ❤️
#amma #sanukawicky
15

Jiffriya Khiyad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
The dumbest video ever 😂😂😂 +Inzy RApz hahaha 

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
~ any guesses ??
10
1
Dinithi . V . Wanniarachchi's profile photovishwa Abeywickrama's profile photoJiffriya Khiyad's profile photo
8 comments
 
:)

Jiffriya Khiyad

Shared publicly  - 
 
Share if u agree :)
16
4
vishwa Abeywickrama's profile photoJiffriya Khiyad's profile photo
3 comments
 
Kinda....:P Hell yeah men our group 
Collections Jiffriya is following
Education
  • Southlands College
    present
Links
Story
Tagline
Be less curious about people and more curious about ideas !!
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Galle , Sri Lanka