Profile cover photo
Profile photo
Saharul Nizam
12 followers
12 followers
About
Saharul's posts

Post has attachment
Homestay bajet, selesa, dan sesuai untuk menginap bagi keluarga yang besar.
Marilah menginap di sini...

Post has attachment
Mencari homestay di Kota Kinabalu Sabah

Post has attachment
Mencari homestay di Kota Kinabalu Sabah
Assalam... Tolong promosi blog rodong yang ada homestay di Kota Kinabalu Sabah. homestayliyana.blogspot.my/

Post has attachment
Bukan waktunya..
Assalam... Dah tahu musim hujan, keknya masih berharap untuk ke tepian sungai di Hulu Bera. Sebabnya jangkaan kawasan untuk tahan jaring masih boleh dilakukan . Rupa2nya sangkaan meleset, air sungai yang dah sedia besar dan ditambah dengan curahan hujan seb...

Post has attachment
Kunjungan ke Jeram Terapai kali kedua
Assalam... Setelah berpakat2 dengan ahli kelab timbul, cadangan mencari ikan tengas di Jeram Terapai yang mana kome pernah pergi ke situ pada tahun 2013 lalu.. ( rujuk posting lalu) .  Harapan kome seramai 9 orang bertolak jam 2.30 petang semalam dan dijang...

Post has attachment
Sekadar masuk dan keluar hutan aje
Aslm... Targetnya nak tahan jaring di Jeram Hulu Bera sambil memburu kijang di lokasi hutan sempadan Muadzam Shah. Mengikut pelan laluan yang ada rodong pernah pergi situ, ikan sebarau dan baung memang banyak..apatah lagi kesan tapak kaki binatang buruan. P...

Post has attachment
Sekali lagi..
Asslam... Ptg Khamis baru ni, sekali lagi ke paya yang sama keknye kali ni pegi dengan Rizal rodong satu sekolah.. Sebelum tu ada rodong yang pegi pagi rabu tu beritahu ikan dah takde, kesnye hampir sepagi tahan jaring sambil guna serkap, toh berape ekor je...

Post has attachment
Keghairahan memburu terbul sekali lagi..
Assalam... Ptg khamis baru ni, kome pegi kali kedua berkubang di paya blok D tahan jaring memburu terbul. Pagi tadi sekali lagi kome menjelajah kawasan situ dengan harapan dapat terbul yang bersaiz A++. Alhamdulillah.....memang tak menghampakan, walaupun pa...

Post has attachment
Sekali lagi memburu terbul ...
Assalam... Salah sorang rodong yang jadi incas kome  kat situ. Memandangkan paya yang kome pegi dahulunye mewoh dengan terbul, petang tadi koi sekali lagi numpang rodong2 melaksanakan aktiviti berkubang dalam paya sambil menahan jaring.  Selepas hari ahad d...

Post has attachment
Lubuk terbul
Assalam.. lama tak update blog..dah usang jadinya.. Cerita ptg tadi ngikut rodong2 pegi tahan jaring di lubuk terbul. Kawasan paya besar blok D Purun memang terkenal dengan isi alamnya yang pelbagai spesis. Tapi kali ini, terbul memang banyok. bapok terbul ...
Wait while more posts are being loaded