Profile cover photo
Profile photo
Hafiz Johar
33 followers -
''Sebaik-baik manusia yang memberi manfaat keada orang lain"
''Sebaik-baik manusia yang memberi manfaat keada orang lain"

33 followers
About
Posts

Post has attachment
FIZ-Reload
Mencari agent topup & bil yg berpotensi sahaja. Yuran pendaftaran adalah PERCUMA!! Apa kelebihan jd agen topup & bil ni?? 》TAK perlu beli sim baharu. TAK perlu cari org. (Org yg cari kita adalaa) 》Boleh active sepanjang hayat. 》Boleh UPGRADE untung pada rat...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Hipokrit??
Hipokrit tu mende beb? Kalau korang nak tahu, hipokrit ni sifat terkeji lagi tercela di sisi Allah. Allah sangat marah kat orang hipokrit ni. Allah benci, tak suka dan sewaktu dengannya. Bukan Allah je, kita pun tak suka orang hipokrit! Tapi hopokrit tu men...

Post has attachment
Nukilan Buatmu Rasullullah
Ya Rasullullah  Saat ini aku ingin bercerita Dengan segala puji bagi Allah Izinkan aku mulai buka bicara Ya Rasulullah Mengenangkan dirimu  Hati ini lalu tersenyum Walau tak ku temu dirimu Namun kau pasti menjadi ingatan  Jauh di lubuk hatiku Ya Rasulullah ...

Post has attachment
Sahabat Syurga
Jangan merajuk . "Dia suka orang lain. Dia cakap tak payahlah taruh harapan sebab dia taknak. Dia anggap hang kawan ja, tak lebih." Telefonnya dicampak ke dinding. Terduduk . Dia memegang kepalanya. Ada mutiara jernih mengalir di pipi. Cintanya yang pertama...

Post has attachment

Post has attachment
Lelaki ketahuilah ...
Apabila seorang perempuan telah jatuh cinta Lelaki itu tidak semestinya punya segalanya Tetapi lelaki itu adalah segalanya dihatinya Lelaki ketahuilah… Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata Itu bukan bermakna dia lemah tetapi dia sedang mencari...

Post has attachment
Merantaulah...
Assalamualaikum, Merantaulah... Orang berilmu dan beradab tak akan diam di kampung halaman,  Tinggalkan negerimu dan merantaulah ke negeri orang,  Pergilah akan engkau dapatkan pengganti dari kerabat dan teman,  Berlelah-lelahlah, manisnya hidup terasa sete...

Post has attachment
Merantaulah...
Merantaulah... Orang berilmu dan beradab tak akan diam di kampung halaman,  Tinggalkan negerimu dan merantaulah ke negeri orang,  Pergilah akan engkau dapatkan pengganti dari kerabat dan teman,  Berlelah-lelahlah, manisnya hidup terasa setelah lelah berjuan...
Wait while more posts are being loaded