Profile

Cover photo
yohana YTA
73 followers|31,309 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
www.pou.me Can you beat my score of 166 in Hill Drive ?! ^_^ #Pou @PouAlien
1
Add a comment...

yohana YTA changed her profile photo.

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
Capek nih, pulang dari sekolah.. ini muka juga lengket gegara tadi siang pas di sekolah diblepoti cream kue ultahnya mentari :)
 ·  Translate
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
Ohayo.. Selamat awal bulan Mei <3
 ·  Translate
1
Add a comment...

yohana YTA changed her profile photo.

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
 
detik-detik menuju ujian nasional (udah kayak judul buku ya). semoga diberi kelancaran, kalo ujian nasional nya gak lulus gimana mau masuk perguruan tinggi negeri yang diinginkan :O doakan yaa, aku juga doain kalian! ahahaha. angkatan 2013 lulus semua! amin!! GBU all :-) 
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have them in circles
73 people
Simon Harding's profile photo
Dianna Bonner Photography's profile photo
Magda Wikarta's profile photo
Richard Carman's profile photo
Terry Rota's profile photo
Sarah Puspita's profile photo
Mark Callen's profile photo
Demos Flouri's profile photo
Guy Whitcroft's profile photo

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
:')
Dia.. Sosok yang ku kagumi. Dia bukan seseorang yang tampan, kaya, atau terkenal. Dia hanya sosok pribadi yang sederhana, bukan orang yang suka menghabiskan harta orangtuanya  tapi yang mau berusaha sendiri untuk mendapatkan ...
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
Selamat Sore semuaaaa~ 
 ·  Translate
1
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
masa' aku dibilang mirip sama +Shania Junianatha cantikan juga dia :)
 ·  Translate
1
Theresia Bella Purba's profile photo
 
yohhhh ini cantik bgttttt
Add a comment...

yohana YTA

Shared publicly  - 
 
haha
 
Lagi gaad kerjaan :p
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have them in circles
73 people
Simon Harding's profile photo
Dianna Bonner Photography's profile photo
Magda Wikarta's profile photo
Richard Carman's profile photo
Terry Rota's profile photo
Sarah Puspita's profile photo
Mark Callen's profile photo
Demos Flouri's profile photo
Guy Whitcroft's profile photo
Story
Tagline
Everything will be fine if we walk with GOD :)