Profile cover photo
Profile photo
Nur Asiah
12 followers
12 followers
About
Posts

Post is pinned.Post has attachment
Public
Deodorant Tak Boleh Tahan Lama Untuk Mengepung Bau Badan Anda?

Adakah anda banyak berpeluh?
Ketiak dan kaki anda selalu berbau?

Anda ada masalah bau badan tapi tak dapat selesaikan secara total?

CL ELF - Hilangkan Bau Dalam 3 Saat

"Hanya sapukan #Celebritylass pada tempat yang bermasalah dan ia bukan hanya menutup malah menghapuskan terus bau badan dalam 3 saat sahaja! "

Harga dikotak
(Belum masuk poslaju)
RM35.90 SEM / RM39.90 SS

Ada harga istimewa untuk korang 😘
Nak ke nak?

WhatsApp kak wan SEKARANG
Type CL <jarak> LOKASI Send ke +6019-9298204

Terima kasih 😊

Photo
Add a comment...

Post has attachment
WOW!
WOW!
calitcalitfoundation.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kak Rose Foundation
Kak Rose Foundation
calitcalitfoundation.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Dah cuba macam-macam produk tapi tak berjaya sampai fed-up betul tak? Sis dlu macam tu jugak.

Tapi alhamdulillah.
Sejak amalkan Mince ni dapat jugak la turun seminggu dlm 2kg. Sebulan dh berapa kg turun? πŸ˜‰
.
Sis taknak la KURUS sorang je πŸ˜›
.
Meh whatsapp sis +6019-9298204 😘
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Penat je tahan lapar setiap hari tapi berat badan susah nak turun?
Nak bersenam takde masa + malu orang tengok dengan keadaan badan banyak spare tyre 😭😒
.
Ini penyelesaiannya,
TAK perlu bancuh
TAK perlu takut untuk telan
.
SEMUDAH kemam jerr 😊
Nikmati Mince seperti gula gula sahaja!
.
Berminat?
whatsapp 0199298204 untuk ketahui pakej yang sesuai dengan berat dan ketinggian anda 😘
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Morning
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
GULA GULA KURUS
GULA GULA KURUS
formulapikathusband.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
GULA GULA KURUS
GULA GULA KURUS
kakwangulagulakurus.blogspot.my
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded