Profile cover photo
Profile photo
royanty baruddin
44 followers
44 followers
About
Posts

Post has attachment
**
Keistimewaan Vivix Shaklee Memperbaiki DNA. Setiap hari tanpa kita sedar tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh ki...
| Aura Ummi
| Aura Ummi
auraummi.com
Add a comment...

Post has attachment
Orang mengeluh sebab YOUTH
Dalam kesibukan mencari keperluan menyambut hari raya keperluan untuk diri sendiri jangan di lupakan. Tak kan pakai baju baru dengan muka yang kusam, jeragat dan jerawat? Mesti la tidak kan. Penampilan perlu di jaga. Kalau tidak .... tak ada lah orang kata ...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Apa hebatnya YOUTH Shaklee
Macam satu fenomena bila semua SID sibuk dengan set YOUTH ni. Apa yang hebat sangat dengan set YOUTh ni. Sana Sini semua share pasal kebaikan YOUT. Jadi saya pun terpanggil untuk kenalai apa itu YOUTH jp[.. bmjr vyu7i. Kata orang kalau tak kenal maka tak ci...
Add a comment...

Post has attachment
Nutriferon Si Serbuk Perang!
Dulu saya nak kata suka sangat makan ubat tu tidak lah sangat. Iya lah dulu tak tahu cara altenatif lain selain ubat. Sampaikan perut saya jadi gastrik dan pedih hulu hati. Sebab itu kalau boleh saya memang akan mengelak untuk makan ubat, makan bila perlu j...
Add a comment...

Post has attachment
Aktiviti Hujung Minggu
13 Mei 2017, hari sabtu... Adam hanif ada kelas tusyen UPKK seperti biasa kelas start 8.00 pagi sehingga 12.30. Kebetulan hari yang sama Aliya Maisarah dan Alisha Damia ada program mendekati masjid. Program start 8.30 sehingga 11.30 pagi di Masjid Kg Sement...
Add a comment...

Post has attachment
Kenapa Orang Cari Vivix walaupun harganya mahal
Kata orang tak kenal maka tak cinta. Rata-rata kalau saya kenalkan Vivix terkejut la dengar harganya. Mungkin pada mereka mahal lah sangat, benda apa ni.... entah iye ntah tidak? Berbaloi ke tidak? Banyak lah persoalan yang timbul di benak fikiran itu. Tapi...
Add a comment...

Post has attachment
Normalkah bacaan darah saya?
Apa itu darah tinggi Tekanan darah tinggi ialah penyakit yang biasa berlaku berlaku apabila darah yang mengalir di saluran darah (arteri) mempunyai tekanan yang lebih tinggi dari biasa . Tekanan darah diukur melalui berapa jumlah darah yang di pam oleh jant...
Add a comment...

Post has attachment
Bila tak kena tak batang hidung kita, kita tak ambil tahu pun tapi bila dah kena menggagau nak cari info sana sini.

Sharing is caring
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded