Profile cover photo
Profile photo
Nurzaliza Mohd Ali
338 followers -
Indahnya Kehidupan
Indahnya Kehidupan

338 followers
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
Keguguran anak ketiga
Nampak tak gambar di atas ni.. Gambar kantung kosong. 21/8/17  Buat buku pink. Aku selalunya akan pergi waktu petang. Buka buku pink kali ni ambil masa yang agak lama sikit sebab ramai ibu2 baru nak buat buku pink. So, amik darah bagai dah pukul 5 petang ma...

Post has attachment
Azif Zafri dah setahun.
Terasa cepat saja masa berlalu. Rasa macam aku kat hospital lagi. Menahan sakit nak beranak.. Huhuhu..  Azif Zafri dah setahun sekarang. Dah semakin ligat nak memanjat segala bagai. Dah suka meneroka apa yang dia jumpa dan dah bertinggung berkali-kali nak b...

Post has attachment
Petua bila anak demam panas
Hari tu Azif demam panas.. Sampai ada yang mencecah 40.. Risau aku.. Pergi klinik cek suhu tak la sampai 40.. Dalam 38 lebih.. Maybe aku punya termometer tu anggar lebih sikit kut.. Badan akiff tak panas sangat.. Bila cek kat kepala suhu dia tinggi..  Mula-...

Post has attachment
Makanan pertama Azif Zafri.
Azif sekarang dah nak masuk 8 bulan dah. Aku baru nak bagi tau makanan pertama dia.. Makanan pertama Azif aku bagi dia rasa epal merah.. Memang masam sikit la.. Epal tu aku kukus dulu.. Lepas tu baru blend.. Lepas blend aku letak dalam bekas dan bekukan.. N...

Post has attachment
Salam Tahun Baru 2016...
Tahun baru 2016 penuh dengan cabaran yang menunggu.. Dengan Pengetua baru yang aku rasa terlalu tegas dan akan membuat para gurunya berada dalam keadaan tertekan.. Maybe.. Aku harap dapat menempuhnya..  Malam Tahun Baru ni kami anak beranak duduk dalam ruma...

Post has attachment
Azam tahun baru..
Serius aku cakap kalau sebut azam tahun baru memang aku tak ada azam.. Hahaha... EEEEeewww.. Tak ada wawasan la dia ni.. Hahaha.. Memang aku tak suka nak azam azam ni.. Azam punya azam tinggal alakazam ja.. Hahaha.. Selalu azam dalam hati ja.. Tahun lepas a...

Post has attachment
Program hujung tahun sekolah.
Alhamdulillah... Kerja untuk tahun 2015 sempat aku habiskan walaupun terdapat beberapa kekangan.. Akhir bulan 10 dan awal bulan 11 yang amat memenatkan.. Pelbagai masalah dan cabaran untuk kami guru-guru PPKI SMK Taman Seri Rampai. Semangat kerjasama kami y...

Post has attachment
Prop untuk persembahan.
Minggu lepas pelajar-pelajar istimewaku ada buat persembahan untuk Majlis Anugerah Kecemerlangan.. Kami pilih persembahan Parodi Lagu "Untuk Dia"... Lagu dari Najwa Latiff vs Sleeq..  Ni salah seorang orang kuat yang buat prop.. Aku cuma lukis ja.. Dia la y...

Post has attachment
Jerebu makin teruk..
Gambar ambil dari Google Image.. Dah 4 hari aku tak bekerja kerana dicutikan akibat jerebu.. Aku dengan Azif memang tak ke mana la.. Terperap ja dalam rumah.. Aku duduk rumah pun buka pintu dapur pun dah bau asap. Inikan pula nak keluar dengan Azif yang bar...

Post has attachment
Giveaway 2015 By Syafiyahluv.com
Wow... Ada giveaway yang hadiah dia Adijuma bawal la... I like i like.. Hehehe.. Segmen ni akan berakhir 30 Oktober 2015 jam 10 malam ni.. Jom pakat-pakat join.. Tapi ada syarat-syaratnya... Nak tahu syaratnya klik kat banner atas tuu..
Wait while more posts are being loaded