Profile

Cover photo
IeDaa SuzieAnnA
Worked at xyah tau la yer...
Attended Uitm Sri Iskandar
Lives in Taiping
24 followers|3,324,680 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
CERIA HOMESTAY DI TAMAN RIA, TAIPING DI BUKA UNTUK TEMPAHAN....
 ·  Translate
Ceria Homestay terletak di Taman Ria, Taiping. Terdapat 3 buah bilik, Master Bedroom dipasang aircond dan bilik2 lain dipasang kipas...terdapat sebuah toilet dan sebuah bilik mandi... Sesuai untuk bercuti bersama kelua...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
I CAME, I SAW, I CONQUERED : YOGYAKARTA 2016 ~ DAY 1...
 ·  Translate
Jam 6.30 pagi dah siap2 utk ke KLIA 2.. Org cakap biaq sampai awai, jgn sampai lambat.. Lgpun takmo ulang pengalaman lama, nyaris2 terlepas flight nk ke Makassar.. :( Lagipun bila bawak mama dgn Abah, takleh rushing2...kalau ...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
KEBETULAN....
 ·  Translate
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
BARKING AT THE WRONG TREE....
 ·  Translate
Kebelakangan nie, aku belajar sesuatu... Barking at the worng tree... Hakikatnya....Buang masa ja menyalak pada tempat yang salah ya.... Meaning...kalau korang rasa nak tegur sesuatu yang korang tak puas hati... Gunakan l...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
I CAME, I SAW, I CONQUERED : YOGYAKARTA 2016 ~ INTRO....
 ·  Translate
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah... Masih dipanjangkan umur untuk berblog lagi... Alhamdulillah jugak trip ke Yogyakarta berjalan dengan lancar... Walaupun sebelum bertolak, macam2 masalah timbul... Tapi, bak...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
PENGORBANAN ABAH....
 ·  Translate
Kasih seorang bapa nie...payah kita nak nampak... Yang kita selalu nampak ketegasan mereka... Tambah2 waktu kita kecik...salah sikit ja...kluar la rotan... Tapi.... walau segarang mana pun seorang bapa tu... Tak mungkin l...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
CERIA HOMESTAY DI TAMAN RIA, TAIPING...
Ceria Homestay terletak di Taman Ria, Taiping. Terdapat 3 buah bilik, Master Bedroom dipasang aircond dan bilik2 lain dipasang  kipas...terdapat sebuah toilet dan sebuah bilik mandi... Sesuai untuk bercuti bersama keluarga, melawat Zoo Taiping dan Taman Tas...
 ·  Translate
Ceria Homestay terletak di Taman Ria, Taiping. Terdapat 3 buah bilik, Master Bedroom dipasang aircond dan bilik2 lain dipasang kipas...terdapat sebuah toilet dan sebuah bilik mandi... Sesuai untuk bercuti bersama kelua...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
I CAME, I SAW, I CONQUERED : YOGYAKARTA 2016 ~ DAY 1...
Jam 6.30 pagi dah siap2 utk ke KLIA 2.. Org cakap biaq sampai awai, jgn sampai lambat.. Lgpun takmo ulang pengalaman lama, nyaris2 terlepas flight nk ke Makassar.. :( Lagipun bila bawak mama dgn Abah, takleh rushing2...kalau bole takmo la bg depa penat... F...
 ·  Translate
Jam 6.30 pagi dah siap2 utk ke KLIA 2.. Org cakap biaq sampai awai, jgn sampai lambat.. Lgpun takmo ulang pengalaman lama, nyaris2 terlepas flight nk ke Makassar.. :( Lagipun bila bawak mama dgn Abah, takleh rushing2...kalau ...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
KEBETULAN....
Dalam hidup nie, sebenarnya tak ada istilah 'kebetulan'... Manusia cipta perkataan itu, untuk jadi ubat hati di kala berdepan dengan situasi yang kurang menyenangkan... Setiap yang terjadi.... semua yang hadir, pergi, singgah dalam hidup kita ada sebabnya. ...
 ·  Translate
Dalam hidup nie, sebenarnya tak ada istilah 'kebetulan'... Manusia cipta perkataan itu, untuk jadi ubat hati di kala berdepan dengan situasi yang kurang menyenangkan... Setiap yang terjadi.... semua yang hadir, pergi,...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
BARKING AT THE WRONG TREE...
Kebelakangan nie, aku belajar sesuatu... Barking at the worng tree... Hakikatnya....Buang masa ja menyalak pada tempat yang
salah ya.... Meaning...kalau korang rasa nak tegur sesuatu yang
korang tak puas hati... Gunakan lah medium yang betul... Lately nie, ...
 ·  Translate
Kebelakangan nie, aku belajar sesuatu... Barking at the worng tree... Hakikatnya....Buang masa ja menyalak pada tempat yang salah ya.... Meaning...kalau korang rasa nak tegur sesuatu yang korang tak puas hati... Gunakan l...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
I CAME, I SAW, I CONQUERED : YOGYAKARTA 2016 ~ INTRO....
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah... Masih dipanjangkan umur untuk berblog lagi... Alhamdulillah jugak trip ke Yogyakarta berjalan dengan
lancar... Walaupun sebelum bertolak, macam2 masalah timbul... Tapi, bak kata layang2....nak pi jenjalan kan, kena...
 ·  Translate
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah... Masih dipanjangkan umur untuk berblog lagi... Alhamdulillah jugak trip ke Yogyakarta berjalan dengan lancar... Walaupun sebelum bertolak, macam2 masalah timbul... Tapi, bak...
1
Add a comment...

IeDaa SuzieAnnA

Shared publicly  - 
 
PENGORBANAN ABAH....
Kasih seorang bapa nie...payah kita nak nampak... Yang kita selalu nampak ketegasan mereka... Tambah2 waktu kita kecik...salah sikit ja...kluar la
rotan... Tapi.... walau segarang mana pun seorang bapa tu... Tak mungkin la dalam hati tak dak rasa sayang kat...
 ·  Translate
Kasih seorang bapa nie...payah kita nak nampak... Yang kita selalu nampak ketegasan mereka... Tambah2 waktu kita kecik...salah sikit ja...kluar la rotan... Tapi.... walau segarang mana pun seorang bapa tu... Tak mungkin l...
1
Add a comment...
Story
Tagline
seorang yg biasa...suka wat apa yg disukai...bab paksa memaksa nie mmg sah2 xsuka langsung...
Introduction
simple, kuat membebel, sgt suka travelling..kegilaan yg melampau terhadap kasut, handbag n novel...blog nie jadi tempat aku merapu dan merepek...
Bragging rights
pekerja, student, anak kpd mama abah saya...
Education
  • Uitm Sri Iskandar
    Accountancy
Basic Information
Gender
Female
Work
Occupation
keje biasa2 jer...janji ada income nk travelling...
Employment
  • xyah tau la yer...
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Taiping