Profile cover photo
Profile photo
Centa Maya
5 followers
5 followers
About
Posts

Post has attachment
BAHAGIA SELEPAS DERITA
Alhamdulillah perkara pertama yang harus aku ucapkan selepas berakhir segala derita yang aku alami sudah berakhir.......... Terima Kasih Tuhan kerana hadirkan dia dalam hidup aku... Inilah kebahagiaan sebenar yang aku rasakan sekarang.... Bahagia kerana set...
Add a comment...

Post has attachment
MIMPI
Ntah aku nak cakap mimpi aku kali ni mimpi indah or what sebab kali ni aku takde rase sedih or gembira.... Selalunyer bila aku teringat pasti aku rase sedih tapi kali ni aku rase biasa...Alhamdulillah Allah Maha Mengasihani...Aku Nak cite skit tentang mimpi...
Add a comment...

Post has attachment
**
Tahniah kerana hadir mu berjaya menbuatkan aku semakin jauh... Semoga persahabatan berlandaskan kecantikan akan sweet selamanya
Add a comment...

Post has attachment
SERONOKKAN JADI PERAMPAS?!
Hmm seronok betul aku tengak perempuan tu bahagiakan dapat rampas dan seterusnya singkirkan aku?! Tahniahh semoga korang terus sweet dengan perhubungan tu... Aku sedar memang aku tak layak untuk terus bersama dia sebab aku ni huduh lain la ko cantik dan bol...
Add a comment...

Post has attachment
FINALLY
Akhirnya setelah 3tahun aku mengenali dia... 3 kali aku disingkir... tapi kali ni aku betulbetul terasa hati dengan cara layanan cara dia singkirkan aku...Hanya kerana satu perkataan terus aku disingkirkan... Betapa murah nilai kasih sayang dia pada aku.......
Add a comment...

Post has attachment
BUKAN LAGI
Sedih bila aku bukan lagi adik kesayangan dia....Kini aku telah disingkirkan bila aku hilang takde pun dia cari aku takde pun tandatanda dia risaukan aku.... Aku tahu kat fb dia ramai kawan yang sealiran dia yang bole bertukar cerita bersama kawankawan yang...
Add a comment...

Post has attachment
SO SAD
Ntahla sebenarnya ada dah give up dengan hidup ini....Sebenarnya aku dah penat dengan segalagalanya aku dah bosan aku dah jemu nak melayan perasaan yang tak ada kesudahan ni....Kenapa terlalu susah aku nak lupakan? Apakah kepentingan dia dalam hidup aku? Ke...
Add a comment...

Post has attachment
HAPPEN AGAIN AND AGAIN
Hmmm Malas betul aku nak bicara pasal hati ni... Tapi kali ni aku betulbetul terasa dah banyak kali aku cuba singkirkan perasaan ini dari membunuh keceriaan aku tapi nampaknya aku tak terdaya... Itula padahnye kalo hati terlalu sayang pada seseorang pasti p...
HAPPEN AGAIN AND AGAIN
HAPPEN AGAIN AND AGAIN
centagiler.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
TAHUN SEJARAH
Tahun paling sejarah dalam negara banjir paling teruk terjadi huhu Kat pahang ni pun memang teruk lagi teruk dari tahun 2007 Paling teruk dilanda banjir area Jengka 8 ke Jerantut banjir paras bahu dah huhu Harap segala derita ini akan berakhir aminnnn
TAHUN SEJARAH
TAHUN SEJARAH
centagiler.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
SEMAKIN KRONIK
Ntah Macamana lagi aku nak cakap tentang masalah tokey aku neh....Dah tahap kronik dah laki bini neh...Tiaptiap hari ada jer benda yang bole jadi isu untuk gado... Pangai memasing macam budak sekolah tadika...Tak padan dengan umo dah tua memasing... Cuba la...
SEMAKIN KRONIK
SEMAKIN KRONIK
centagiler.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded