Profile cover photo
Profile photo
Ali Mills
2 followers -
Wife and mother. Welcome to the adventure!
Wife and mother. Welcome to the adventure!

2 followers
About
Posts

Post has attachment
Disney Trip!
Guys I just realized I never blogged about our latest Disneyland trip! WHAT?!?!?!?! Who even am I now? Don't worry, it is now fixed!!   We had so much fun but I will admit that the weather was a real downer when we went. It was randomly super nasty humid, w...
Add a comment...

Post has attachment
Holiday Guide 2017: Makeup Faves
I've gotten a bunch of questions on Instagram about  my favorite makeup products/toys for kids/books/etc.   So I thought I'd do a gift guide and try to do it sections. So I'll do makeup first cuz these would be amazing stocking stuffers or even for someone ...
Add a comment...

Post has attachment
Social Media and Righteous Women
More often than not we hear about the evils of social media, or that there's just more bad than good. Well I'm here to attest to the absolute goodness that exists BECAUSE of social media, blogging, and networking. And no, not for profits  (though for some t...
Add a comment...

Post has attachment
Pirates: Dead Men Tell No Tales
I don't know if y'all remember that I'm a huge Disney fan? Slipped your mind did it?? Hahaha of course you didn't forget!   Well I had the amazing opportunity to see the newest Pirates movie (and all its bonus features) before it released! I had my own litt...
Add a comment...

Post has attachment
Mom Hack: At Home Teeth Whitening!
My lovely friends how are you all?? I feel like the days are just flying by am I right?! Soon it will be the new year and I just can't believe how  fast it's going!   A couple months ago I was talking to my friend Alyx  about something via Marco Polo (visua...
Add a comment...

Post has attachment
Disney Gear!
Last week we went on our family vacation to Disneyland, my favorite place of course, and I shared most of our adventures on my InstaStories! If you don't already follow me,  you really kinda should cuz I'm hilarious haha   SO! I wanted to show you the Disne...
Add a comment...

Post has attachment
Birthdays & Fall planning!
You guys, it's September! Finally!!!   This means it's one month closer to my birthday! And hopefully some cooler temps PLEASE!   I wanted to share what we did for Jade's birthday this year  and just kinda what we've been up to! We took her to Build A Bear ...
Add a comment...

Post has attachment
Jadey Loo Who!
I can't believe Jade is 3! Not to be too cliche, but dang that went fast (and yet so slow!) She went from being our squishy girl, (those CHEEKS!) to this lean and sturdy little tank! I need to get her into tumbling soon as possible cuz  I foresee a gymnasti...
Add a comment...

Post has attachment
Mermaid/Unicorn Hair take two!
So after realizing how much I loved having fun hair, and after it had grown out/faded quite a bit, I decided to get it refreshed by a professional that knew what she was doing haha I got So lucky and found Michelle from Shea Madison Salon right here in Quee...
Add a comment...

Post has attachment
Bookworm Favorites!
I've pretty much been a book nerd my whole life.  Something about opening a book is just magical. While it's closed there's worlds to be discovered, people to meet, things to learn. How could anyone resist that kind of adventure?? On Instagram I've been sha...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded