Joan Guirao Belmonte

CINGLES DE TAVERTET
Ara fa uns tres anys vàrem venir a fer un tomB pels Cingles de Tavertet, una zona molt propera que ofereix interessant aspectes paisagístics. Ara més coneixedors de la diversitat d'espais que podem trobar a la zona, decidim tornar-hi fent alguns canvis en e...

CINGLES DE PESSONADA
Situats al límit sud de la Serra de Boumort els Cingles de Pessonada s'enlairen sobre les terres que envolten el Pantà de Sant Antoni, situació estratègica que en altres temps, no massa llunyans, va ser utilitzada amb finalitats militars. Pels voltants del ...

CAP DE BOUMORT
Venir a la Serra de Boumort en l'època de la brama dels cérvols era una experiència que ja feia molts anys que parlàvem de fer, peró que finalment sempre quedava posposada. Finalment a principis d'octubre que és una època molt apropiada ens hem posat d'acor...

SERRA DE BUSA
La Serra de Busa és un d'aquells racons de la nostra geografia que constitueix per si mateix una singularitat orogràfica, es tracta d'un reduït altiplà rodejat de cingleres per tots els seus costats de manera que li confereix un caràcter de fortalesa natura...

GRAN FACHA - PICOS DEL INFIERNO
Són quasi les set de la tarda que arribem al Balneario de Panticosa, aprofitarem les últimes llums del dia per pujar a dormir al Refugi de Bachimaña , situat a menys de dues hores tot resseguint el GR-11. Agafem les motxilles i sense pensar-ho molt tirem a ...

CINGLES DE VALLCEBRE
En el municipi de Vallcebre i dominanT la Vall del Llobregat podem observar una allargassada cinglera que destaca pel blanc color de la seva roca calcària, són els Cingles de Vallcebre. Amb un traçat semicircular s'estenen des de la conca minera de Sant Cor...

COMABONA
 El Comabona és potser el cim més accessible de la Serra del Cadí, del poble de Montellà en el seu vessant nord una pista de muntanya accessible a quasi tots els vehicles, ens apropa fins a Prat d'Aguiló, on hi ha el Refugi Cèsar A.Torras . Aquest any però ...

EL VULTURÓ (Canals Baridana i Cristall)
Deuen ser incomptables les ocasions al llarg d'aquests darrers anys que he estat observant la Serra del Cadí des dels voltants de Montellà on i acostumo a estiuejar i passar-hi molts caps de setmana. Sobretot a l'hivern on amb els prismàtics puc seguir a le...

TOUR DEL MALPÁS
Han passat vint anys dença que vaig remuntar el Puerto Viell per anar també a fer el Pic de Malpás, en aquella ocasió el mal temps en va impedir fer cim i l'endemà ens vam veure obligats a retornar pel Puerto de la Glera, era principis de juny i a les parts...

PIC DE LA MAINERA
Sortida realitzada en dos dies pernoctant al Refugi de Colomina. El primer dia de Sallente pugem pel camí que ressegueix la Canal de Pígolo fins a trobar las vies del carrilet que cal resseguir fins a l'Estany Gento, passem per sota de l'estació del telefèr...