Profile cover photo
Profile photo
Sue Izza
278 followers
278 followers
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
Public
Tips bersahur secara sihat : Quaker Oat pilihan mudah dan cepat,
Sejak-sejak jadi ibu ni agak mencabar lalui bulan puasa sebenarnya,semua ibu-ibu pun macam tu kan.Tambahan ibu yang bekerjaya,mana nak masak makanan sihat untuk anak-anak,balik kerja pun dah pukul berapa,lepas berbuka mesti dah penatkan? Dapat baring dan ti...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Set Berbuka Puasa Serendah RM25 di Ramada KLCC, Kuala Lumpur.
Hujung minggu lepas Cik Sue dan keluarga kecil kami sempat berbuka bersama di luar,memandangkan Mr D tak keje hari Ahad je,bolehlah luangkan masa dengan keluarga,tambahan waktu-waktu puncak kesibukan dia dengan kerja sekarang,jarang berbuka dan sahur bersam...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Cari minyak wangi tahan lama? Cuba Mont Cabana
Dah buat persiapan raya? Selain dari pakaian mesti ada yang cari minyak wangikan? Lagipun sunat berwangi-wangian di hari raya,haaa dapat pahala tau.Macam Cik Sue ni jarang nak beli minyak wangi original dan berjenama,selalu rembat downtown punya je,pastu do...
Add a comment...

Post has attachment
Public
McDonald's Malaysia meraikan anak yatim dan asnaf berbuka puasa.
Alhamdulillah dan tahniah kepada McDonald's Malaysia semalam berjaya meraikan lebih 500 anak-anak yatim dan asnaf dari 12 rumah kebajikan dalam Majlis Berbuka Puasa di Masjid Kampung Raja Uda,Klang.Pertama kali juga Cik Sue terlibat dan hadiri majlis semeri...
Add a comment...

Post has attachment
Public
McDonald's Malaysia meraikan anak yatim dan asnaf berbuka puasa.
Alhamdulillah dan tahniah kepada McDonald's Malaysia semalam berjaya meraikan lebih 500 anak-anak yatim dan asnaf dari 12 rumah kebajikan dalam Majlis Berbuka Puasa di Masjid Kampung Raja Uda,Klang.Pertama kali juga Cik Sue terlibat dan hadiri majlis semeri...
Add a comment...

Post has attachment
Public
McDonald's Malaysia meraikan anak yatim dan asnaf berbuka puasa.
Alhamdulillah dan tahniah kepada McDonald's Malaysia semalam berjaya meraikan lebih 500 anak-anak yatim dan asnaf dari 12 rumah kebajikan dalam Majlis Berbuka Puasa di Masjid Kampung Raja Uda,Klang.Pertama kali juga Cik Sue terlibat dan hadiri majlis semeri...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Serawa Durian Terbaik Tarikan Iftar di Hotel Bangi-Putrajaya 2018
Dah 3 Ramadhan,ada yang masih mencari buffet-buffet untuk berbuka dengan kawan-kawan atau bos suruh korang cari tempat untuk majlis berbuka syarikat.Meh Cik Sue cadangkan,datang sini Hotel Bangi-Putrajaya,Bandar Baru Bangi Insya Allah puas hati tau.Buffet R...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Buffet Ramadhan Cheese Banjir : Hidangkan menu viral dan terbaik
Hai korang,Ramadhan akan tiba  dalam beberapa hari je lagi,dah ada perancangan nak berbuka puasa di luar ke? dengan kawan-kawan dan keluarga,mungkin di hari minggu ke? Jom cuba kelainan dalam menu berbuka yang di hidangkan  oleh Restoran Cheese Banjir kali ...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Wangian untuk lelaki aktif dari Dashing
Dashing, jenama produk penjagaan diri lelaki kini melancarkan satu lagi rangkaian produk khas untuk lelaki yang aktif iaitu DASHING SPORT. Rangkaian Dashing Sport pasti memenuhi kehendak lelaki aktif yang inginkan deodorant dan pewangi yang maskulin, segar ...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Berbuka dengan menu kambing di Cafe Cerita Kambing,Shah Alam.
Isnin lepas Cik Sue ada urusan di Shah Alam,dan sempat singgah di Cafe Cerita Kambing di Foodcourt Anjung 7,Seksyen 7,Shah Alam (belakang Unisel Shah Alam) untuk menikmati menu kambing yang Cik Sue jamin sedap dari dulu hingga kini.Dulu kedai mereka di Angg...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded