Profile cover photo
Profile photo
Tun Aidil
498 followers -
Saya hanya hamba Allah..
Saya hanya hamba Allah..

498 followers
About
Posts

Post has attachment
4 Jenis Makanan yang Membuat Anda Seksi dan Sado.
Wahh.. terbaik untuk pengetahuan anda semua yang suka sangat berdiet tu kan,, sudah semestinya tak cukup dengan senam tapi penjagaan makanan pun penting dalam gaya hidup sihat,, ok sekarang saya akan senaraikan 4 jenis makanan yang membuat anda seksi dan sa...
Add a comment...

Post has attachment
Rawatan Islam Darul MuQmin
Pusat Rawatan Islam Darul Muqmin  menyediakan rawatan Islam berasaskan Al-Quran dan Sunnah Rasulullah s.a.w. Walaupun Pusat Rawatan Islam Isnad Tadawi berpusat di Kajang, kami turut menyediakan rawatan Islam kepada mereka yang berada di seluruh Malaysia,
Add a comment...

Post has attachment
**
Asalamualaikum alhamdulillah ustas lebih daripada 10 tahun dalam dunia perubatan islam.. Kali ini ustaz buat promosi untuk bulan ini kerana ingin meriahkan lagi program kesihatan untuk tahun ini.
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Agama|Kisah Seorang Gadis Menyaksikan Kehidupan Akhirat
Kawan Share je!! Kisah luar biasa dan membuat orang Islam merinding!! Aslina, seorang gadis Bengkalis dua jam mati suri, diperlihatkan berbagai kejadian di akhirat. Semoga kita mengambil pelajaran untuk meningkatkan keimanan! Adi Sutrisno, Wartawan Riau Man...
Add a comment...

Post has attachment
Kecikbeso COMEBACK @ b;ogger
Add a comment...

Post has attachment
Pengumuman| Selamat Malaysia
Asalamualaikum, selamat pagi semua, Aku dah lame betul tak buka blog ni? memang usang dan ketinggalan zaman betul,, tak ape aku kene mulakan langkah yang lebih positif tahun ini, kene mula balik ... harap ada lah akan sokong aku nanti... #pencetusummah
Add a comment...

Post has attachment
Perh!! Ogos Dah KE?
Salam geng semua,, hihi.. dah lama betul aku tak bukak blog gengentry yang dah usang ni,, Dah berbulan bulan rasanya x bukak blog ni? aper cite la update dunia blogger zaman 2015 ni. ok.. pasal apa tulih pasal bulan ogos ni sebabnya saja nak ingatkan kat ko...
Add a comment...

Post has attachment
Tun Aidil commented on a post on Blogger.
masyaAllah.. YAALLAH berikan hidayah-Mu kepada mereka yang sesat
Add a comment...

Post has attachment
Buku Poket: DOA GANGGUAN SIHIR
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded