Profile cover photo
Profile photo
Syaza Nazura
968 followers -
Blogger, Writer, Photographer. :)
Blogger, Writer, Photographer. :)

968 followers
About
Syaza's posts

Post has attachment

Post has attachment
Antara Cinta dan Cita-Cita.
Assalamualaikum, Aku sekarang dalam proses permohonan (& menunggu tawaran) untuk sambung pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana (a.k.a. Master's program ). Alhamdulillah, dah dapat dah pun satu tawaran daripada salah satu universiti yang aku pohon, cumanya a...

Post has attachment
My short trip to Rochester, NY :)

Post has attachment
Senior year #BuckyList is up on YouTube :)

Post has attachment
Minggu Peperiksaan.
Assalamualaikum, Aku rasa, minggu ni dah boleh pecah dah kot kepala aku. Mana taknya, semester ni aku ambil 5 subjek. 4 daripada 5 subjek tu, subjek penting aku. Maknanya, 4 subjek tu aku memang kena ambil untuk penuhi syarat untuk aku tamatkan pelajaran ak...

Post has attachment
Testing out le new GoPro microphone - hope the sound's better this time :)

Post has attachment
Senior year project vlog #1

Post has attachment

Post has attachment
#KakLongMadison.
Assalamualaikum. Sejak aku sampai di Madison minggu lepas, kerja aku asyik dok ke hulu ke hilir bawa budak-budak baru je. Aku ambil budak-budak bertuah tu kat lapangan terbang, aku dok bawak pergi Walmart lah, pergi Woodmans (ala-ala Giant kat Malaysia, tem...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded