Profile cover photo
Profile photo
Normawati Non
11 followers -
Nothing surprise me anymore...!
Nothing surprise me anymore...!

11 followers
About
Posts

Post has attachment
The dream land
That magical night when all were stunned with the splendid fireworks to end yet another very exciting adventure in the dream land. Good night Hong Kong!
The dream land
The dream land
normawatinon.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
A 486 days break
Today, exactly 16 months ago, I posted my last musing. I really missed my blog..
A 486 days break
A 486 days break
normawatinon.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
An antique wooden van
I came across this very interesting looking van this morning ...or pickup... or whatever you call it.. It is so irresistible, I have to take the shot. Love it! Don't you think it is a beauty?
An antique wooden van
An antique wooden van
normawatinon.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Hello winter!
The last time I remembered myself feeling cold and numb  like I was being stuck deep inside a freezer was when we visited Melbourne for a family vacation in 2012. It was only April, the snow queen was still fast asleep, but the island down under has already...
Hello winter!
Hello winter!
normawatinon.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Merindui seseorang jauh di mata
Rabu 15.10.2014 Masuk hari ketiga anak sulung kesayanganku menduduki peperiksaan PT3 di sekolahnya. Sakit dadaku setiap masa mengenangkan dia yang jauh. Sakit yang aku rasa sama macam sakit dada masa zaman bujang dulu waktu aku rindukan cik abang. Aku cukup...
Merindui seseorang jauh di mata
Merindui seseorang jauh di mata
akudanriyadh.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Siri Bahasa Arab mudah: Tamwinat (kedai runcit)
Sama je macam kedai runcit kat Malaysia. Tamwinat adalah kedai kecil yang menjual pelbagai keperluan harian seperti makanan dan minuman, alat tulis, sabun mandi dan keperluan bilik air yang lain, dan macam-macam lagi la. Kedai ni banyak terdapat kat tepi-te...
Add a comment...

Post has attachment
Musim sejuk di Tanah Arab
Aku perasan semenjak akhir-akhir ni waktu malam semakin terasa sejuk dan adakalanya tengah-tengah tidur aku kena bangun pergi tutup aircond akibat mengelatuk kesejukan. Kulit muka, tangan dan kaki terasa perit dan tegang. Masa ni la kalau menggaru dengan ku...
Add a comment...

Post has attachment
Sending friends off to hajj
Two days ago my husband and I went to the King Khalid Grand Masjid at Umm Al Hamam to see the Malaysian pilgrims residing in Riyadh depart for Makkah to perform hajj. Whilst the atmosphere was filled with joy, love, excitement and eagerness, I can't deny th...
Sending friends off to hajj
Sending friends off to hajj
normawatinon.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Tepung goreng ayam
Kalau kat Malaysia dulu, aku paling tak suka beli tepung goreng ayam dalam kotak macam ni. Pada aku rasanya dah la tak berapa sedap, banyak pulak campuran MSG dalam tepung tu. Ish! Tak baik untuk kesihatan... Dulu masa mula-mula try, anak-anak aku pandang s...
Add a comment...

Post has attachment
Cuti panjang pun bermula...
Seluruh Arab Saudi akan mula bercuti panjang sempena Aidil Adha samada pada hari ini atau selewat-lewatnya pada hari Isnin nanti. Bezanya antara cuti raya haji di Malaysia dan Arab Saudi terletak pada aktiviti pergi memunaikan haji itu sendiri. Kalau kat Ma...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded