Ebru Sahin
15 followers
Posts

Selimiye Marmaris Bozburun 27 Ağustos 1 Eylül 2011
2011 yazındaki son deniz tatilimiz Marmaris Selimiyeköy'deki Mavi Deniz olarak planlanmıştı. Ailece çok heyecanlıydık. Mavi bayraklı harika bir deniz, çakıl taşı olan küçük bir sahil, akşamları suyun üzerinde alacağımız lezzetli akşam yemekleri, Ege'nin otl...

Alaçatı Çeşme Karaburun 13-21 Haziran 2011
Alaçatı Çeşme Karaburun  Tatilimiz 13-21 Haziran 2011 Kızım Asya ve eşim Ali ile 2011'deki ikinci yaz tatilimizi araba ile evimizden çıkıp bir kaç durak yaparak planlamıştık. İlk durağımız Alaçatı Çeşme idi. Alaçatı'daki son günümüze ve İzmir Karaburun'daki...

Asyamız ile Adana'dayız 14-16 Mayıs 2011
14-16 Mayıs 2011 Asya ile Adana'dayız :) Yine güzel bahar mevsimi. Adana ısınmaya epey başlamış. Büyükleri ziyaret etmek istedik. Geldik. Gelmişken babasının topraklarını ve üzerinde bulunan meyva ağaçlarını geziyoruz. Ürünler epey güzel maşallah. Büyük Tey...

Nisan 2011 Asyam ile Rivadayız
Bir haftasonu gezisi olarak Asya'mız ile Riva'yı gezdik. Balık sever kızımız Asya ile günün keyfini çıkarttık. İstanbul'da deniz, kum, güneş, doğa, sakinlik denince akla gelen yerdir Riva. Plajı ve temiz havası ile balıkçıları ile haftasonunda kış mevsimind...

Kıyıköy Saray Tekirdağ Haftasonu Tatilimiz Eylül 2011
Antik çağlardan bu yana yerleşim merkezi olan Kıyıköy  Trakya'nın Karadeniz sahilinde, Kırklareli'nin bir ilçesi. Yöre, İstanbul'a 164 km. uzaklıkta oldukça huzur dolu biryer. Biz bir köy evinde pansiyon ayarlamıştık orada kaldık. Hava tam bir bahar havasıy...

Ankara ODTÜ Gölbaşı 1-3 Temmuz 2011
Asyam babasının mezun olduğu üniversitenin geleneksel buluşma günü için bizimle beraber Ankara'ya geldi. ODTÜ mezunlarının geleneksel buluşması için 1 Temmuz 2011 tarihinde evimizden Ankara'ya doğru yol aldık. İlk durağımız Bolu Dağı'ndaki İsmail'in Yeri ol...

4-11 Haziran 2011 Asyamız ile Antalya Tatilimiz
Haziran 2011. İlk haftası. Güneşin Antalya'yı çok kavurmasına izin vermeden erken bir tatil yapmak istedik. Yanımızda pamuk kızımız olunca tarihlere ve gittiğimiz yerin coğrafi, iklim koşullarına ekstra önem vererek seçtiğmiiz için güzel bir zamanlama olmuş...