Profile

Cover photo
Verified local business
Ranch at Pinnacle Point
Apartment Building
Today 9AM–6PM
48,271 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Are you loco for delicious Mexican food? If your answer is Yes, then check out El Burrito Loco today for Cinco de Mayo! With great service and variety of flavors, it's worth a visit.
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
At the Ranch at Pinnacle Point, our team is dedicated to providing our residents with superb customer service. If you ever need anything, please don't hesitate to stop by our leasing center!
Apartment Amenities Dishwashers Washer/Dryer in Unit Walk-in Closets Balcony, Deck or Patio Dining Room or Eat-in Kitchen Fireplaces Storage Space Garage Parking Washer/Dryer Connections Some Paid Utilities Air Conditioning and Heat Note: Some features available only in select units. Community Amenities Swimming pool Sand Volleyball Court Disability Access Billiards Room Controlled or gated access Some pets allowed Short-term lease available Loun...
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Cycling is a great way to get some exercise and enjoy the outdoors at the same time! If you don't have a bike of your own, you can rent one for the day at the Highroller Cyclery!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
With a dozen beers on tap, great burgers and hot dogs, and even better times to be had, there's a lot to recommend Parkside Public! They even went viral on account of their funny menu!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
In the mood for a great show this weekend? Click the link below to get your tickets to see Other Desert Cities, a riveting family drama, performed at the Arkansas Public Theatre! The run ends this Sunday!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Settle a dispute in court, our sand volleyball court, that is! On those warm summer afternoons, it's a great place for some fun competition with friends or fellow residents!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Besides being a great place to grab a juicy burger and a craft brew in the evenings, Tusk & Trotter is also perfect for brunch! Check out their website to make reservations for Mother's Day.
The Restaurant. Tusk & Trotter American Brasserie is located a block off “The Square” in Downtown Bentonville and features an atmosphere casual enough to invite families with a menu sophisticated enough to wow the most traveled gourmet. Our menu features local produce when possible and shifts ...
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Express your inner artist and have fun at the same time, and register for a Painting with a Twist party this weekend! It's a great idea for a night out with friends. Just don't drink the paint!
Paint and drink wine at Painting with a Twist in Bentonville AR. It's a fun thing to do, a cool party idea, and a unique gift idea!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
The opening day of the Bentonville Farmers Market is this Saturday, April 23! Starting bright and early at 7:30am, it runs until 1:00pm and is the place to go for fresh produce that'll add flavor and color to your kitchen!
Welcome Downtown Bentonville Inc.. Visit us to learn about Farmers Market, First Fridays, music gigs, other events & community members!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
As we get closer and closer to sunny weather, we have one thing on our minds: grilling. So when the time comes, grab some friends, some buns, some patties and dogs, and head to our community grill for some fun in the sun!
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
If you're thinking about what to cook for dinner, but aren't sure what to make, save the dishes and let Uncle Maddio make dinner instead! At this pizza place, you can build your own pie and customize it with your favorite ingredients!
Uncle Maddio's Pizza Joint is the next generation pizza joint. Guests will be tempted by mouth-watering homemade pizzas, gourmet salads and sweet desserts.
1
Add a comment...

Ranch at Pinnacle Point

Shared publicly  - 
 
Ask not what your coffee can do for you, but what you can do for your coffee! One thing's for sure, the espresso beverages and coffee at Kennedy want to help you get your mornings started, so check them out sometime this week!
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
5900 W Stoney Brook Rd Rogers, AR 72758
5900 West Stoney Brook RoadUSArkansasRogers72758
Apartment BuildingToday 9AM–6PM
Thursday 9AM–6PMFriday 9AM–6PMSaturday 10AM–5PMSunday 12–5PMMonday 9AM–6PMTuesday 9AM–6PMWednesday 9AM–6PM

Experience the finest apartments in Rogers, Arkansas at Ranch at Pinnacle Point Apartment Homes. Our apartment community offers a variety of distinctive 1, 2, and 3 bedroom apartment homes. Conveniently located in Rogers, Arkansas, Ranch at Pinnacle Point Apartment Homes is minutes away from Wal-Marts world headquarters, Pinnacle Hills Promenade, Pleasant Crossing, and Scottsdale Center which offer first-class shopping, dining, and entertainment options. Residents of our beautiful community enjoy many amenities including a state-of-the-art fitness center, an expansive game room, a relaxing free-form pool and lush landscaped surroundings. If you are looking for the ultimate in luxury maintenance-free apartment living in Rogers, Arkansas, come home to Ranch at Pinnacle Point Apartment Homes.

This is a family-friendly page. We reserve the right to remove any posts deemed inappropriate, including but not limited to posts containing profanity, adult content, offensive language, and/or personal or private information.
Google+ URL

See inside

Panorama
Panorama
Panorama
Panorama
Panorama
Write a review
Review Summary
2.8
15 reviews
5 star
4 reviews
4 star
No reviews
3 star
3 reviews
2 star
1 review
1 star
7 reviews
"Amenities include refrigerator, microwave, stove, dishwasher."
"Maintenance request are done in a timely manner."
"Worst apartment complex I have ever lived in."
Photos
Scrapbook photo 2
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Dillon Sutton's profile photo
Dillon Sutton
a week ago
Please remember while the location is awesome and they are very cute, you will get screwed over every step of the way. We had a leak for eight months, which I had to aggressively email and call about before it was fixed, mold growing in the apartment, they send threatening emails about having pets on your porch if they bark, and awful customer service. By far the worst office staff I have ever met.
Response from the owner - a week ago
Dillon, we're deeply disappointed by your negative characterization of our office team. While we're sorry to hear that we were unable to resolve your maintenance issue as promptly as we'd like, our team strives to provide great service and a pleasant community to call home. If you have any lingering concerns about your experience, please give us a call. Thank you.
Courtney Palmer's profile photo
Courtney Palmer
4 months ago
Just moved in a month ago and the application and move in process was so easy. They also run a ton of move in specials so we didn't have to pay an apartment deposit or application fee. It's by far the niced apartment we have lived in. The floor plan is awesome and it have a ton of storage. Not to mention the oversized tub is my favorite. They're great about the pet policy and have a cute little dog park in the complex. I love that it is gated too. Great experience so far!!!
• • •
Response from the owner - 4 months ago
We greatly appreciate you taking the time to provide our community with such positive feedback, Courtney! We're so glad that your move-in process was a smooth one and that you are enjoying your new home's thoughtful design and amenities! In the future, if there is anything that our team can assist you with, please don't hesitate to give us a call or stop by the office.
Philip Briggs's profile photo
Philip Briggs
5 months ago
New tenant '14 and will update. The staff has been incredibly nice and pretty accommodating. Some of the stricter rules, at this time, seem like a pain but my apartment is in excellent shape and the grounds are very well kept as well. The amenities meet expectations for the area.
Becky B's profile photo
Becky B
6 months ago
This complex claims to cater toward business executives who need short-term accommodations. Their internet works MAYBE 15% of the time, my apartment has been "cleaned" twice in four months, and the staff is unresponsive. In my opinion, you should not pay these ridiculous fees for corporate housing - you get nothing in return for the money.
Hank Sutherland's profile photo
Hank Sutherland
in the last week
My wife and two daughters love it here. If your going to become a resident here and have a dog, try to get an apt on the side of the creek with the dog park to make taking your dog out much easier. I do wish they had dog parks on all sides of the complex.
Response from the owner - in the last week
Hi, Hank. We're glad to hear that your family is enjoying their home here at Ranch at Pinnacle Point! Please let them know not to hesitate to reach out to our team here in the office if we can be of assistance.
Bob Johnson's profile photo
Bob Johnson
2 weeks ago
Worst renting experience ever. I'd give it 0 stars if possible. Several domestic disturbances while I lived there. There are 40yr old guys who literally hit on every girl at the pool. The "filing system" for packages is the girls at the front desk stacking them on a wall. This has lead to crushed packages and lost items that were signed for by the apt complex but never made it to me. The mailboxes were broken into during tax season but the complex never informed the tenants until several weeks after the fact. This place is way overpriced for the experience you get in return. Buyer beware.
• • •
Response from the owner - a week ago
Bob, thank you for your honest review. We sincerely apologize that your stay did not meet expectations, and we would appreciate the opportunity to turn things around. On occasion, things do occur here that are beyond our control, and that unfortunately includes domestic disturbances. To ensure our residents' comfort and well-being, we work with law enforcement in these situations, and we are sorry if that negatively impacted your living experience. In terms of your package acceptance concerns, while we do accept packages as a courtesy to residents, we cannot be responsible for damaged packages. We will, however, be implementing a new locker system this year to help prevent this issue going forward. Lastly, we apologize if you were not informed about the mailbox break-in - our community manager personally came in that day to send out an email to all residents, and we are very sorry to hear you did not receive it. We would be happy to discuss these issues in more detail with you, as we would like to come to a resolution and improve your stay. To that end, please stop by our office at your earliest convenience, or make an appointment to meet with our community manager. Thank you.
Nguyen Truong's profile photo
Nguyen Truong
9 months ago
Terrible rude customer service. Paper thin walls as Ive lived here the last 8 months with the being able to hear all footsteps of the upstairs neighbors/dogs. Amenties are limited and pool is over crowded. Everything is cheaply made from the lamintate countertops to the light bulbs going out. They change for you in the 1st month, but you have to pay for any after that. We've changed literally 4 lights and havent touch the track lighting in the kitchen. Our kitchen has been without light for a month now. Beware that they make you give them a 60 day notice before you leave or its $900 penalty. We have them a 30 day notice because the girl who signed us in said it would be ok. Well, we got hit with a $900 reletting fee. Crooks and thieves under Block management
• • •
Adam Maydew's profile photo
Adam Maydew
10 months ago
Horrible customer service. Promised hot tub, hot tub removed. Promised Sunday hours, office closed on Sunday. Promised ability to pay with credit card. Took away option to pay with credit card. Worst apartment complex I have ever lived in.