Profile cover photo
Profile photo
sara -i
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Tumpang kereta orang, hulur la duit minyak
Dengar member bawa kereta, comfirm ada yang nak menumpang. Ini lumrah bagi orang yang bekerja, pelajar dan lain-lain. Tapi paling mencabar, untuk pelajar la.. Iye la.. nak tanggung duit minyak kereta.. Istilah " TUMPANG KERETA @ CARPOOL ". Ayat ini cukup si...
Add a comment...

Post has attachment
Kucing Tanpa Bulu
Kucing tanpa bulu. mungkin ianya berbunyi asing bagi sesetengah orang. Namun, ini adalah kebenaran. Sekarang ia dipanggil Canadian Sphynx. Dulu dikenali sebagai Canadian Hairless. Memang kucing ni tiada bulu. Sekiranya ada, panjang bulu sangatlah pendek dan...
Kucing Tanpa Bulu
Kucing Tanpa Bulu
sara-i.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Zaman Berubah
Assalamualaikum. Setelah sekian lama.. lama tak update blog. banyak perkara dah berubah. Umur makin meningkat, rakan makin ramai, orang tua makin berkurangan, ilmu makin banyak perlu diteroka, diri masih terasa jahil, kehilangan orang tersayang, kehadiran o...
Add a comment...

Post has attachment
Mengimbau Kenangan : Berebut tandas pada waktu pagi di matrik
Tetiba teringat kenangan dulu. Saya tinggal di blok A2 aras 4. Biasanya blok A2 & A1 selalu ada masalah air. Aras yang paling teruk adalah aras 3 & 4. Tapi itu dulu. Sekarang dah okay. Kalau waktu pagi... Hadoii.. Itulah waktu yang paling sukar nak mandi. K...
Add a comment...

Post has attachment
Piala Thomas 2014 milik Jepun
Hmm... Setelah hampir 6 jam bertarung depan TV untuk menyaksikan perlawanan badminton, akhirnya Malaysia terpaksa tunduk kepada negara matahari terbit. Sungguhpun Malaysia gagal membawa pulang piala Thomas ke bumi Malaya, namun semangat juang yang dipancark...
Add a comment...

Post has attachment
Piala Thomas 2014
Tak sabar rasanya nak tengok perlawanan badminton Piala Thomas malam ni. Tak sangka juga Malaysia berjaya ke final dan bakal berentak bersama Jepun. Sungguh tak ku sangka... Kali ni, China tidak dapat memasuki final. Biasala... Kalau bab-bab badminton ni, l...
Piala Thomas 2014
Piala Thomas 2014
sara-i.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Screen phone pecah
Nasib badan.. Ape la nak jadi dengan nasib aku ni. Baru semalam wakil Majlis Tertinggi JPK call nak mintak tolong design T-Shirt korporat. Dah la banyak hal yang kena settle minggu ni. Nak buat macam-mana, semua dah takdir. Phone jatuh dan screen pecah. Kal...
Screen phone pecah
Screen phone pecah
sara-i.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Dia pergi untuk selamanya-lamanya..
14 April 2014 Seorang pelajar Kolej
Matrikulasi Gambang ditemui mati lemas selepas dipercayai tergelincir ke dalam
tasik dalam kawasan kolej berkenaan. And guess what? Tasik tu berdekatan dengan
kolej kediaman saya. Saya selalu meluangkan masa disana. Terke...
Add a comment...

Post has attachment
Selamat Hari Guru
Ini antara kenangan indah bersama tenaga pengajar yang penuh berdedikasi.
Selamat Hari Guru
Selamat Hari Guru
sara-i.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded