Profile cover photo
Profile photo
Mr. Gentlemen
About
Posts

Post has attachment
Usaha Tu Penting
Usaha Tu Penting
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Usaha Tu Penting
. . - Assalamualaikum - . . Bila mencari jodoh, apa yang penting, kita usahakan macam mana nak lekat jodoh tu. Aku tau tu dan aku dah try dah pon. Malangnye, jodoh tu tak pon melekat. Berape lama aku kenal seseorang tu, akhirnye aku tumpas. Aku behenti meng...
Usaha Tu Penting
Usaha Tu Penting
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Empty
. . - Assalamualaikum - . . Aku pelik betul la dengan orang. Apa yang aku kabo semuanye nak terasa. Aiii pelik betul. Cuba la berfikiran matang sikit. Aku tau la ada isu tu memang sensitif tapi kan setiap kali aku cakap apa apa, tu tak ada kene mengena deng...
Empty
Empty
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Ikatan Itu
. . - Assalamualaikum - . . Tahun ni ramai kawan kawan aku dah nak kahwin. Ada yang sebaya. Ada yang muda daripada aku. Alhamdulillah sampai rezeki diorang untuk berkahwin dah. Yang aku pulak. Jangan kata dah jumpa, batang hidung pun aku tak nampak. Hahahah...
Ikatan Itu
Ikatan Itu
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Ke Ipoh Today
. . - Assalamualaikum- . . Sebut pasal Ipoh kan aku ada pengalaman buruk pasal dekat sini. Dulu kan aku pernah datang sini so Masa tu ada lah pengalaman burul berlaku dekat sini. Bila mengenangkan pengalaman tu, adessss buatkan aku malas betul nak ingat kej...
Ke Ipoh Today
Ke Ipoh Today
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Kenape mesti aku ingat semua memori tu..
Semua memori tu dah tak patut aku ingat..
Sebab aku dah hilang semuanye.. arghhh

Post has attachment
Bisikan Suara Hati???
. . - Assalamualaikum - . . Baru baru ni aku ada terbaca 1 story ni mengenai seorang lelaki ni berhajat nak ke Makkah. Suatu hari dia dapat khabar dari company dia yang dia dapat pakej Umrah di Makkah lagi 2 minggu. Dalam 2 minggu sebelum dia nak pergi ke M...
Bisikan Suara Hati???
Bisikan Suara Hati???
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Opposite Reaction
Opposite Reaction
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Tak Pelik Pon
Tak Pelik Pon
ceritaakudevilboy92.blogspot.com

Post has attachment
Aku Mengungkit???
Aku Mengungkit???
ceritaakudevilboy92.blogspot.com
Wait while more posts are being loaded