Profile cover photo
Profile photo
Yanty Lee
1,178 followers -
Either filled up or empty , Life goes on
Either filled up or empty , Life goes on

1,178 followers
About
Yanty Lee's posts

sangkaan aku selama ini betul..
balik lambat sesama..


Post has attachment
Port Makan Di Tengah Kota KL Berkonsepkan Kontena.

Post has attachment
GoBox Concept : Tempat Makan Tengah Kota KL
Salam u olls ,  Ty terjumpa satu port makan baru dalam 5 - 6 bulan beroperasi ja di kota KL baru ni. Berpunca tersesat sebenarnya. Jadi bagi warga KL etc yang mana tak tahu nak lepak mana malam ke tengah malam tu , boleh mai sini. Gobox Concept . Ini entran...

Post has attachment
Deep...
Im lovin' someone baby...


Post has attachment
Officially released the official one. ♡♡♡

Loving it when is was all called up to be as a lies.
And its all actually being done for the preparation.


Post has attachment
Selamat Hari Raya Aidil Fitri - #teamrayapenang2017
Salam u olls , Tak lambat kan tuk Ty ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri ! U oll #teamraya mana tahun ni? Ty masih lagi #teamrayapenang , tahun depan tak tahu la. Eh. OOTDR : Raya pertama , kedua dan ketujuh. Tahun ni terlebih shopping baju raya , sampai ...

Post has attachment

Post has attachment
Western Dalam Dulang di Nasi Ayam Gulai Kawah , Bangi Gateway
Salam u olls ,  It's been awhile being away. Nak kongsi satu port makan dengan korang ni. Rasanya tempat ni dah pun mula viral tapi masih ada orang ramai tak tahu kat mana port makan Western dalam Dulang  ni. Western dalam Dulang - RM49.90 Lepas kerja , mum...

Unpaid Leaves for 3 months pula.

Adeh.
Wait while more posts are being loaded