Profile cover photo
Profile photo
Normah Zainul
Study biar lepak, result biar gempak :D
Study biar lepak, result biar gempak :D
About
Posts

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang (TAMAT)
BAB 10 “M AK , kisah tu dah berlalu berpuluh-puluh tahun yang lepas
kan mak. Rasa macam semalam saja Uteh baring di riba mak, berkongsi cerita
dengan mak.Uteh rindu mak, kalau mak masih ada, Uteh nak tunjuk pada mak yang
Uteh dah berjaya sekarang mak” Uteh ...
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 9
BAB 9 “U HUK ..Uhuk..” batuk Raziah makin menjadi-jadi pula sejak
kebelakangan ini. Dada yang terasa sesak diurut untuk melegakan pernafasannya.             Puan Zainab yang memerhati dari
katil hanya melepaskan keluhan. Dia silap menilai Raziah. Wanita itu...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 9
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 9
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 8
BAB 8 M AKAN ni Uteh” Puan Zainab menghulurkan sepinggan nasi berlaukkan
asam pedas ikan tenggiri. Uteh menggeleng. Dia tidak mahu makan, dia cuma mahu
pulang. Apa yang ada di dalam kepalnya ini hanyalah abah dan emaknya.             Dia tidak mahu tinggal ...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 8
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 8
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 7
BAB 7 S ENJA sudahpun hendak melabuhkan tirai. Langit cerah
bertukar-tukar merah. Burung-burung pun pulang ke sarang. Raziah mengintai di
ingkat rumah. Riak wajahnya bimbang. Pintu jendela ditutup. Maghrib-maghrib
begini tak elok dibiarkan terbuka.         ...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 7
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 7
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 6
BAB 6 U TEH berjalan seiring dengan kawan-kawannya. Waktu persekolah
baru sahaja melabuhkan tirainya. Sebaik sahaja melepasi pintu pagar sekolah,
seorang demi seorang kawan-kawannya mengikut haluan sendiri. Masing-masing
dijemput oleh ibu dan bapa.         ...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 6
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 6
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 5
BAB 5 R AHMAN meletakkan kopiah yang dipakai ke atas meja kayu yang
menunggu masa untuk rebah itu. Jam di dinding dikerling. Jam itu dibeli dengan
duit hasil menorehnya. Jarum jam menunjukkan pukul 9.30 malam. Biasanya
waktu-waktu begini Uteh sudah masuk ti...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 5
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 5
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 4
BAB 4 R AZIAH duduk melipat kain di ruang tamu rumah. Kejadian yang
berlaku sebentar tadi masih segar di ingatannya. Masih terngiang-ngiang amrah
yang dilemparkan Rahman. Raziah tahu, dia berdosa kerana telah menaikkan
kemarahan suaminya. Tapi dia ada sebab...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 4
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 4
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 3
BAB 3 S EBUAH kereta mewah masuk ke perkarangan rumah Raziah dan Rahman.
Rahman ketika itu sedang menebas rumput yang semakin meninggi di tepi rumah
Matahari yang terpacak di kepala tidak dihiraukan.. Sebaik sahaja melihat ada
tetamu yang datang, Rahman ber...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 3
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 3
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 2
BAB 2 “U TEH buat apa tu?” soal Raziah lalu duduk di
sebelah anaknya. Rahman yang sedang menghembuskan asap rokok daun sesekali
berpaling. “Uteh buat kerja sekolah mak. Uteh nak jadi pandai,
nanti boleh kaya..” ujar Uteh bersemangat.             “Uteh
belaj...
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 2
Novelet: Secubit Kasih Segenggam Sayang 2
luahankutintaku.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded