Profile

Cover photo
ikan kurau masak kari
2 followers|43,043 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
macamana ade ketua macam ni??? buat panas line betol lah!!
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
yang nak sangat pakai nama Allah tu apsal..? heran betol aku...nak sangat masuk la islam..ini buatkan anak2 kita keliru jekkkk
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Abih titah agong tolak tepi macam tu ke?? Kisah Agong macamana pulakk
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
JAMBU! 

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ni la namanya hak asasi manusia kalo korang nak tau..hehehhee
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
Have her in circles
2 people
Rafiza Rizad's profile photo
ravi raj's profile photo

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ahh blah la ko..dah berak sepah sepah nak baling taik kat orang pulak. perangai dari dulu x berubah
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Ni kalau haron din dengar ni mmg dah kena sepak pakai kaki aku rase...?
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Sabah n sarawak ada sultan ke tidak? Selangor ada Sultan ke tidak.? Lain kali nak cakap check fakta dulu la bengappppp.....
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Alaa.. bagi je cina perintah malaysia ni..dah x sabar2 lagi la pulakkk..dulu singapore pun org melayu punya..li kuan yew dulu masuk kampung orang melayu pakai songkok  lah...nak undi dari melayu.. sekang ni ko tengok sapa perintah sapa.....satu demi satu tanah melayu beralih tangan..cina konsisten satu hati nak amik alih malaysia..orang melayu yg pandai bergaduh dan berpecah belah..
 ·  Translate

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Kah..kah..kah..padan muka kau kena halau...senang hati aku tengok kau kena halau....hahahahahahhahahahhahhahahhahahaaaaa...
 ·  Translate
People
Have her in circles
2 people
Rafiza Rizad's profile photo
ravi raj's profile photo
Basic Information
Gender
Female