Profile

Cover photo
ikan kurau masak kari
1 follower|468 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
macamana ade ketua macam ni??? buat panas line betol lah!!
 ·  Translate
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
yang nak sangat pakai nama Allah tu apsal..? heran betol aku...nak sangat masuk la islam..ini buatkan anak2 kita keliru jekkkk
 ·  Translate
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Abih titah agong tolak tepi macam tu ke?? Kisah Agong macamana pulakk
 ·  Translate
1
selayg90's profile photoNabil Lulhaq's profile photoNu Otonomi's profile photoGalileo Petingi Donald's profile photo
4 comments
 
Selayang itu termasuk wilayah Kesultanan negeri mana ya?
Selayang lg ngetop nih gara2 Giat Maranya yg mau ditutup oleh Kerajaan Negerinyakan. Kasian loh.
 ·  Translate
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
JAMBU! 
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ni la namanya hak asasi manusia kalo korang nak tau..hehehhee
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have her in circles
1 person

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ahh blah la ko..dah berak sepah sepah nak baling taik kat orang pulak. perangai dari dulu x berubah
 ·  Translate
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Ni kalau haron din dengar ni mmg dah kena sepak pakai kaki aku rase...?
 ·  Translate
1
nawzays23's profile photo
 
Haron din tu tak macam tu la brader Ikan Kurau Masak Kari Rambut Ayam. Dia tu sangat lah mulia orang nya.. betul tak? 
 ·  Translate
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Sabah n sarawak ada sultan ke tidak? Selangor ada Sultan ke tidak.? Lain kali nak cakap check fakta dulu la bengappppp.....
 ·  Translate
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Alaa.. bagi je cina perintah malaysia ni..dah x sabar2 lagi la pulakkk..dulu singapore pun org melayu punya..li kuan yew dulu masuk kampung orang melayu pakai songkok  lah...nak undi dari melayu.. sekang ni ko tengok sapa perintah sapa.....satu demi satu tanah melayu beralih tangan..cina konsisten satu hati nak amik alih malaysia..orang melayu yg pandai bergaduh dan berpecah belah..
 ·  Translate
1
Add a comment...

ikan kurau masak kari

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Kah..kah..kah..padan muka kau kena halau...senang hati aku tengok kau kena halau....hahahahahahhahahahhahhahahhahahaaaaa...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have her in circles
1 person
Basic Information
Gender
Female