Profile cover photo
Profile photo
Mazni Azmi
1,869 followers -
Posmen kasih sayang & vitamin kekeluargaan
Posmen kasih sayang & vitamin kekeluargaan

1,869 followers
About
Posts

Post is pinned.Post has attachment
Skincare Routine Malaysia? Ini Cara Untuk Kulit Cantik Putih Gebu Seperti Wanita Korea!
Kecantikan kulit wanita korea memang di ketahui umum, Hari ini Maznee nak kongsikan rutin yang kita wanita Malaysia boleh ikuti langkah demi langkah. Kalau tak dapat ikut 10 skincare routine, dapat buat separuh pun dah kira bagus sangat kan, ini kerana pere...
Add a comment...

Post has attachment
Skincare untuk kulit berminyak terbaik! Mana 1 paling bagus kawal jerawat?
Pembuka kata. Walaupun kulit berminyak sukar untuk dijaga, tetapi dengan skincare routine yang betul, ia boleh menjadi mudah.  Related post: Skincare terbaik di Malaysia! Mana satu pilihan anda? Di bawah ini, Maznee akan kongsikan skincare yang paling bagus...
Add a comment...

Post has attachment
5+ Skincare untuk kulit kering terbaik! Moisturizer yang mana paling bagus?
Pembuka kata. Kulit yang kering kelihatan kusam dan hilang serinya. Ini berlaku kerana kulit kita kurang menghasilkan minyak yang mencukupi. Penggunaan skincare yang tepat untuk kulit kering akan membantu mengatasi masalah ini. Apa yang kita perlukan ialah ...
Add a comment...

Post has attachment
Set Bersalin Nona Roguy 2018! Selamat ke di makan semasa berpantang?
  "Kenapa agaknya Mak & nenek kita dulu masih langsing menawan, walaupun usia mereka dah lanjut?" Kalau kita belek album lama keluarga, mesti kita akan nampak benda ni. Orang dulu, anak ramai, rapat rapat pulak tu. Tapi badan sihat & kuat. Pinggang macam ke...
Add a comment...

Post has attachment
Uncang Cuci Herbanika Nona Roguy banyak kebaikannya untuk ibu berpantang!
Uncang Cuci Herbanika Nona Roguy untuk Penyembuh Luka! Melahirkan anak memerlukan memerlukan ibu menghadapi pelbagai risiko, luka bersalin perlu di jaga rapi supaya cepat sembuh. Gunakan produk uncang cuci luka semasa pantang bersalin kerana ia bertindak se...
Add a comment...

Post has attachment
Herbanika Lulur Nona Roguy banyak kebaikannya untuk ibu berpantang!
Herbanika Lulur Nona Roguy untuk mengembalikan seri kulit! Banyak perubahan yang berlaku kepada kulit ibu mengandung menjadikan ia kelihatan kurang menarik & kurang daya tarikannya. Penggunaan herbanika Lulur semasa berpantang akan membantu menyental daki y...
Add a comment...

Post has attachment
Krim Herbanika Barut Nona Roguy banyak kebaikannya untuk ibu berpantang!
Krim Herbaneka Barut Nona Roguy untuk Mengetatkan Perut yang menggeleber Bagi ibu mengandung, banyak perubahan berlaku pada badan kita semasa 9 bulan kehamilan. Anak yang membesar di dalam rahim menyebabkan kulit kita tertarik sehingga boleh muncul selulit ...
Add a comment...

Post has attachment
10 Set bersalin terbaik di Malaysia untuk ibu berpantang ceria!
Maznee nak ucapkan tahniah kerana sedang hamil . Semoga anak yang lahir nanti baik & berbakti pada ibu bapa.  Menyedari tarikh bersalin dah dekat, mesti dah mula cari kelengkapan bersalin kan? Salah satu darinya adalah set bersalin untuk digunakan semasa pa...
Add a comment...

Post has attachment
Set berpantang terbaik? Ini 11 Cara memilih produk terbaik untuk pantang bersalin!
"Banyaknya jenis set berpantang! mana satu yang paling sesuai ya? Takut dah beli tak termakan pula" Ramai dari ibu yang akan bersalin pening kepala kerana banyak sangat jenama di pasaran. Tak semua sesuai untuk kita. Duit nak banyak pakai kan. Kalau kerja k...
Add a comment...

Post has attachment
Set kurus shaklee 2018! 10 Makanan untuk cepat turun berat
"Dah makan set kurus shaklee bukan tiket untuk berat turun dengan cepat. Amalkan makanan di bawah untuk hasil lebih baik!" Duit dah keluar, dah ambil set kurus ikut jadual, berat turun juga. Macam mana nak dapat hasil lebih baik? Memang ada caranya. Makanan...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded