Profile

Cover photo
Cinta hazanis
Works at Blogger
Attends Universiti Teknologi MARA
Lives in Malaysia
17,037 followers|75,883,935 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea
Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea | Assalamualaikum Cinta.  Hanya tinggal beberapa hari lagi untuk Mek Cah melangsungkan perkahwinan,  kalau sebelum ini proses merisik sudah berlangsung kini masanya untuk kahwin. Tiada majlis pertunangan dan yang paling ...
 ·  Translate
Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea | Assalamualaikum Cinta. Hanya tinggal beberapa hari lagi untuk Mek Cah melangsungkan perkahwinan,  kalau sebelum ini proses merisik sudah berlangsung kini masanya untuk kahwin. Tiada majl...
31
AWALUDII Qomye's profile photoMr seXoBEat's profile photo
3 comments
 
+AWALUDII Qomye ...salam knal jga
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Fesyen cara pemakaian selendang 2015
Alhamdulillah, tak lama lagi kita semua bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kalau sebelum ni Mek Cah ada berkongsi ' Jubah Raya Terbaru 2015 ' tak lengkap rasanya kalau tidak berkongsi cara memakai selendang untuk bergaya di pagi Aidilfitri nanti. ' Cara ...
 ·  Translate
Alhamdulillah, tak lama lagi kita semua bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kalau sebelum ni Mek Cah ada berkongsi 'Jubah Raya Terbaru 2015' tak lengkap rasanya kalau tidak berkongsi cara memakai selendang untuk bergaya di ...
25
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
15 Gambar Pernikahan Dr Fatin Liyana Asri Dan Dr Anwar Fazal
Apabila mendengar perkhabaran blogger terkenal Dr Fatin Liyana Asri bakal melangsungkan perkahwinan dengan Dr Anwar Fazal terus hati teruja tak sabar melihat gambar sekitar majlis pernikahan mereka berlangsung. Tanggal 13 Jun 2015, blogger yang cukup dikena...
 ·  Translate
Apabila mendengar perkhabaran blogger terkenal Dr Fatin Liyana Asri bakal melangsungkan perkahwinan dengan Dr Anwar Fazal terus hati teruja tak sabar melihat gambar sekitar majlis pernikahan mereka berlangsung. Tanggal 13 Jun...
38
1
Mukti Sastraatmadja's profile photoCinta hazanis's profile photoMuslimah Indonesia's profile photo
2 comments
 
:)
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
CollyBerry Candy
Assalamualaikum Cinta. Apabila umur meningkat dewasa isu nak cantik selalu menjadi perkara utama bagi mereka yang bergelar wanita. Lagipun tak lama lagi nak kahwin jadi part nak cantik selalu menjadi keutamaan. Hishh pantang nampak produk pemutih terbaru di...
 ·  Translate
Assalamualaikum Cinta. Apabila umur meningkat dewasa isu nak cantik selalu menjadi perkara utama bagi mereka yang bergelar wanita. Lagipun tak lama lagi nak kahwin jadi part nak cantik selalu menjadi keutamaan. Hishh panta...
74
2
Zeeshan  Sheikh's profile photoTan Bee's profile photoSundar Vinayak's profile photoadnan AK's profile photo
7 comments
Tan Bee
 
Cintahazanis
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Fesyen Jubah Terkini Dari Vendeur.my
Fesyen jubah kini semakin digilai ramai, begitu juga dengan citarasa Mek Cah sekarang yang gemarkan fesyen jubah bagi memudahkan urusan harian. Maksudnya sekarang sibuk dengan kerja tiada masa untuk memilih baju yang seseuai ke pejabat sudah tentu di dalam ...
 ·  Translate
Fesyen jubah kini semakin digilai ramai, begitu juga dengan citarasa Mek Cah sekarang yang gemarkan fesyen jubah bagi memudahkan urusan harian. Maksudnya sekarang sibuk dengan kerja tiada masa untuk memilih baju yang seseuai ...
73
1
You Tube purbeli song's profile photomea mira asmira's profile photoCinta hazanis's profile photoHassan Hassan's profile photo
6 comments
 
+Eyla Ibrahim blh terjah fb tu yer :)
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Inspirasi Pelamin Terkini 2015
Bakal pengantin baru pasti tengah pening kepala dalam sesi memilih pelamin terkini untuk hari bahagia korang kan?. Kalau sebelum ini Mek Cah ber kesempatan   berkongsi artikel ' Pelamin Mini 2014 ' sebagai inspirasi untuk mereka yang bakal melangsungkan har...
 ·  Translate
Bakal pengantin baru pasti tengah pening kepala dalam sesi memilih pelamin terkini untuk hari bahagia korang kan?. Kalau sebelum ini Mek Cah berkesempatan berkongsi artikel 'Pelamin Mini 2014' sebagai inspirasi untuk mereka y...
18
Add a comment...
Have her in circles
17,037 people
Safrudin S's profile photo
BEKALAN AKHIRAT's profile photo
Herman Babakanjaya's profile photo
faeizah don's profile photo
Chad crauger's profile photo
Shaik Jafar's profile photo
Nipon Dholua's profile photo
TaufiD taufid's profile photo
syamsudin sarjan's profile photo

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Ucapan SMS dan koleksi SMS ucapan hari raya telah menjadi tradisi menjelang Aidilfitri. Gara-gara hanya tinggal beberapa hari lagi seluruh umat Islam di seluruh dunia bakal meraikan Hari Raya, 1 Syawal sudah tentu  SMS ucapan...
25
1
Izzaty Rahim's profile photoAnam A's profile photo
3 comments
 
Saya izzati.sya nk tmbah kn .hahaha
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Baju Kurung Raya Terkini 2015 Dari Azidah Collection
Assalamualaikum cinta. Hari dan masuk 7 Ramadhan umat manusia di seluruh dunia berpuasa. Ya Allah cepat sahaja masa berlalu kerana tidak lama lagi bakal menyambut Aidilfitri. Dah selepas itu juga zaman single Mek Cah akan berakhir. Disebabkan raya tahun ni ...
 ·  Translate
Assalamualaikum cinta. Hari dan masuk 7 Ramadhan umat manusia di seluruh dunia berpuasa. Ya Allah cepat sahaja masa berlalu kerana tidak lama lagi bakal menyambut Aidilfitri. Dah selepas itu juga zaman single Mek Cah akan ...
13
seorang pendosa's profile photoCinta hazanis's profile photo
2 comments
 
ada je sis :)
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Pilot Cafe Full Movie Download
Pilot Cafe Full Movie Download | Keterujaan untuk menonton filem Pilot Cafe semakin membuak-buak apabila pelakon kegemaran Fahrin Ahmad memegang watak utama dalam filem tersebut.  Disebabkan jalan cerita yang menarik sudah tentu ramai yang ingin menonton fi...
 ·  Translate
Pilot Cafe Full Movie Download | Keterujaan untuk menonton filem Pilot Cafe semakin membuak-buak apabila pelakon kegemaran Fahrin Ahmad memegang watak utama dalam filem tersebut.  Disebabkan jalan cerita yang menarik ...
43
1
Mohd Aminudin Bin Mohd Nor's profile photoCinta hazanis's profile photoAina Amira's profile photo
2 comments
 
ur welcome :)
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Jubah Raya Terbaru 2015
Hari Raya bakal menjelma, sudah pasti ramai wanita diluar sana sedang gigih mencari jubah atau baju raya yang sesuai untuk digayakan di pagi Hari Raya Aidilfitri nanti. Kalau sebelum ini Mek Cah sempat berkongsi ' Baju Raya 2015 ' kali ini rekaan berlainan ...
 ·  Translate
Hari Raya bakal menjelma, sudah pasti ramai wanita diluar sana sedang gigih mencari jubah atau baju raya yang sesuai untuk digayakan di pagi Hari Raya Aidilfitri nanti. Kalau sebelum ini Mek Cah sempat berkongsi 'Baju Raya 20...
56
Blink Matel's profile photoCinta hazanis's profile photo
2 comments
 
persediaan awal...
 ·  Translate
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Pelamin kawin <3
 ·  Translate
Bakal pengantin baru pasti tengah pening kepala dalam sesi memilih pelamin terkini untuk hari bahagia korang kan?. Kalau sebelum ini Mek Cah berkesempatan berkongsi artikel 'Pelamin Mini 2014' sebagai inspirasi untuk mereka y...
35
Umar roy's profile photoCinta hazanis's profile photo
2 comments
 
+Umar roy :)
Add a comment...

Cinta hazanis

Shared publicly  - 
 
Tips Merisik Mengikut Ajaran Islam
Walaupun pengalaman merisik dan dirisik tidak seberapa sekurangnya kenangan yang dulu mampu memberikan sedikit panduan untuk mereka yang bakal merisik dan dirisik. Chewah! terima kasih syokkahwin.com kerana memberikan info yang sangat berguna untuk bakal pa...
 ·  Translate
Walaupun pengalaman merisik dan dirisik tidak seberapa sekurangnya kenangan yang dulu mampu memberikan sedikit panduan untuk mereka yang bakal merisik dan dirisik. Chewah! terima kasih syokkahwin.com kerana memberikan info ya...
46
2
are taz's profile photoabu dzar's profile photomuhamad zharif bin bahari semZwan's profile photoShafiqah syufaat's profile photo
6 comments
 
+Cinta hazanis cmne eh awk boleh jadi bisneswoman yg berjaya?
 ·  Translate
Add a comment...
People
Have her in circles
17,037 people
Safrudin S's profile photo
BEKALAN AKHIRAT's profile photo
Herman Babakanjaya's profile photo
faeizah don's profile photo
Chad crauger's profile photo
Shaik Jafar's profile photo
Nipon Dholua's profile photo
TaufiD taufid's profile photo
syamsudin sarjan's profile photo
Education
  • Universiti Teknologi MARA
    present
Basic Information
Gender
Female
Work
Employment
  • Blogger
    present
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Malaysia
Links
Contributor to
Links