Profile cover photo
Profile photo
Nora Nurnilamsari
15 followers
15 followers
About
Posts

Post has attachment
Mood Republik 5-6 December 2015
Assalamualaikum, Wow wee.. Mood Republik sampai ipoh.. haaa... Rasa apa kan.. Mesti perasaan bercampur baur.. Hahaha.. Ada happy, unhappy, stress, dan mcm2 lagi.. Punya lah teringin nk pegi yg dekat PWTC sebelum ni, tapi tak kesampaian... Akhirnyaaaaa.... D...
Add a comment...

Post has attachment
Mood Republik 5-6 December 2015
Assalamualaikum, Wow wee.. Mood Republik sampai ipoh.. haaa... Rasa apa kan.. Mesti perasaan bercampur baur.. Hahaha.. Ada happy, unhappy, stress, dan mcm2 lagi.. Punya lah teringin nk pegi yg dekat PWTC sebelum ni, tapi tak kesampaian... Akhirnyaaaaa.... D...
Add a comment...

Post has attachment
S T E V I A - Part 1
assalamualaikum semua.. Harini Nora nak share satu info kesihatan . STEVIA .. pernah dengar ke? Stevia ni pengganti gula yang dok selalu kita makan/minum sejak kecil tu.. U all tau x, gula yang dah berkoyan koyan kita ambil ni x bagus.. Memudarat kan.. Ya A...
Add a comment...

Post has attachment
Puding Caramel ala Queen Shanor
Assalamualaikum.. Harini nora nak share resipi yg selalu nora guna utk memasak puding caramel . Puding ni kan, sedap d makan waktu sejuk ... sedang elok keluar dari peti ais makan.. hurmmm yummmyyy... Bahan-bahan: Telur 5biji Susu cair ¹/² tin Susu pekat ¹/...
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...

good morning everybody...:p
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...

soto tak best!!!!
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded