Profile cover photo
Profile photo
rasyidah jalal
6 followers
6 followers
About
rasyidah's posts

Post has attachment
PROJEK HARI RAYA
Salam Dah lama tak ke udara.Macam  DJ radio lak...tak tahu nak tulis apa pun.Tu yang sepi seribu bahasa tu. Sekarang sibuk berniaga.Bukan lah nak kaya cepat ke sibuk sangat semua nak jual. Tapi demi kepuasan diri tu yang suka tu.Dulu ada lah berniaga bazaar...

Post has attachment
dah lamanya tak bersiaran
assalammuaalaikum.... ish...ish... lamaye tak menulis sebab aku dah terkena penyakit M...heheh malas.Bukan apa setelah tujuh tahun tak merasai nikmat mengandung jadi bila tiba- tiba mengandung jadi penat sangat (dah tua lah tu).Alhamadulillah Sekarang sibuk...

Post has attachment
Hilanglah gelaran seorang abah


Post has attachment
VIVIX SHAKLEE
Hari ni tetiba rasa semangat nak update blog nak cerita pasal vitamin VVIP ni iaitu VIVIX SHAKLEE. Mesti korang tertanya- tanya pebende lak ni vivik???? Meh sini mak jemah nak ajar ...aku dah update pasal VIVIX ni korang tak baca siap hahaha.... ni lah rupa...

Post has attachment
abahku sakit
assalammualaikum  Lamanya aku tak update blog ni.....bersarang dah wei.Sebenarnya aku tiba - tiba hilang semangat.Ni baru nak bangkitkan semangat setelah fikiran ntah ke mana - mana sebenarnya.Super duper busylah ..macam ni rasanyer bila orang tua kita saki...

Post has attachment
hati risau
salam jumaat lama tak bersiaran. ...sekarang ni hatiku risau tak menentu memikirkan kesihatan abahku yang tak berapa sihat...siapa tak sayang ahli keluarga...walaupun dulu abah aku ni terkenal dengan garangnyer tapi sebenarnya hatinya sangat lah baik tak pe...

Post has attachment
MEALSHAKE SHAKLEE
                                                    MEALSHAKE SHAKLEE Hah nak cerita pasal mealshake shaklee sebab bulan mei ni promo mealshake...ini cerita baik untuk ibu di luar sana sebab untuk anak yang susah makan pil vitamin boleh bancuh mealshake lag...

Post has attachment
GLA SHAKLEE


Post has attachment
sense of humor
selamat pagi semua... aku nak cerita lah sikit ini cuma pandangan dan pendapat jerlah....sebenarnya proses mengenali perwatakan manusia dalam hidup ini...macam2 rupanya watak manusia ni....apa yang ku rasai sebenarnya mengajar aku menjadi lebih matang dan j...

Post has attachment
PENYAKIT KELAM KABUT
hai semua..... hari ni aku nak citerngan korang.Korang ada tak satu penyakit kelam kabut.Sebenarnya akulah tu yang ada penyakit itu.Rasanya memang aku dah lama dah dapat penyakit tu.Kalau korang nak tahu penyakit aku tu kalau dah datang semua bende aku nak ...
Wait while more posts are being loaded