Profile cover photo
Profile photo
Ezza Muffinbiru
25 followers -
Be nice to me and i be nice to you
Be nice to me and i be nice to you

25 followers
About
Posts

Post has attachment
PhotoPhotoPhoto
8/10/17
3 Photos - View album

Post has attachment
**
Assalamualaikum semua Dah lama tak bersiaran kan....ntah lah ya..sibuk lah sangat agak nya kita ni padahal anak anak dah dah besar panjang semua... Sejak pergerakan saya terbatas, masa saya di habis kan di rumah saja..ada pulak cucu kecil yang nak di tengok...

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Meow meow Umar..
Photo

Post has attachment
Photo
Video
17/01/2016
2 Photos - View album

Post has attachment
Another heart breaker
Photo

Post has attachment
My Heart Breaker
Photo

Post has attachment

Post has attachment
Syukur..
Usia dah hampir 53 tahun.. Rambut putih pun dah banyak dari hitam.. Penyakit pun dah banyak.. Makan ubat ubat dan supplement lagi banyak dari makan nasi Jalan dah tak laju.. mata pun dah kurang nampak.. itu tanda nya apa ya.. So kena beringat ingat.. kena s...
Wait while more posts are being loaded