Profile cover photo
Profile photo
Myzatul Akma (mynameismy)
179 followers -
A young 20's something Wife & Mommy
A young 20's something Wife & Mommy

179 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Tiup Habuk :P
Bismillah... Chak! haha Assalamualaikum.. Tak tahulah berapa kali azam dah dalam masa dekat 2 tahun ni. Kononnya nak aktif balik berbelog aduhai bukan tak rindu tapi... entahlah. as usual. Alasan.. :P Anyway.. masa berlalu.. now dah July 2017. tak tahulah b...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Hujung Minggu ke Kuala Lumpur Bird Park
Al kisah bersuamikan lelaki yang bekerja sendiri ni sebenarnya bukanlah seindah yang disangka. kalau kau orang fikir kami sekeluarga lebih banyak masa untuk dihabiskan bersama, kau orang salah huhu. Hakikatnya bila dah bekerja sendiri ni lagi tiada masa. se...
Add a comment...

Post has attachment
Kejapnya......
Breath in.. breath out.. haha. MasyaAllah... pejam celik pejam celik dah September. Kejapnya... masa sekarang kan. Akhir zaman begitulah... sobs -_- Banyak benda nak cerita tapi asyik draft saja sampai dah expired cerita tu haha. Takpe kejap kejap lagi aku ...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Sinopsis Ramadhan dan Syawal 2016
entry ni sebenarnya dah siap minggu lepas tapi sebab anak aku masuk wad makanya aku publish lewat sket. acah2 backdated lah ye hehe Bismillah.. hai korang. Okay as promised aku hapdet jua harini okay. Walaupun harini dah 26 Syawal aku tetap nak ucapkan Se...
Add a comment...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded