Profile cover photo
Profile photo
shakyna shawany
134 followers
134 followers
About
shakyna's posts

Post has attachment

Post has attachment
krik krik krik....
orang yang mahu berbual punya kerja, tinggallah aku dengan cerita yang tidak sempat mahu dicerita. sunyi.....

Post has attachment

Post has attachment
JAMBATAN BERHANTU
fikiran sering menjadi buntu, menjadi celaru, boleh juga jadi letih memirkan semua yang aku tak mahu tahu, tapi aku tahu, ini semua memang lumrah hidup aku, terpaksa aku harung pangjangnya jambatan itu, yang entah bila akan sampai ke penghujung. ianya bukan...

Post has attachment

Post has attachment
KEPERCAYAAN
dulu mungkin aku ada terdengar, apa yang paling sakit yang akan kau lalui suatu hari nanti ialah percaya dia tak akan pernah tinggalkan kau walau sekali, kini, tika ini, cuba kau lihat yang kau ditinggalkan juga sakit bukan kau rasa kini? sakitnya rasa diti...

Post has attachment
JANGAN MALAS
assalamualaikum. okeh sekarang kyna nak membebel. please lah baca. haha. korang semua pun tahu kan. ekonomi kita sekarang ni macam mana. makin hari makin lah banyak cabaran. lagi sekarang semua barang makin naik. semua barang makin mahal. kalau pergi pasara...

Post has attachment

Post has attachment
pencuri
kau aku tuduh sebagai pencuri, kau telah curi hati, hati aku yang sebelum ini aku balut lukanya sendiri, kini kau yang ubati, segala luka di hati telah kau cuci, tapi, semuanya tak lama pada hati ini, kini, kau lukakan hati aku kembali, kini, kau biar hati ...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded