Profile cover photo
Profile photo
Tuan Kalsum Tuan Ismail
330 followers
330 followers
About
Posts

Post has attachment
Hilangkan Jeragat Cara Orang Kampung - Berkesan Tau!
Orang kampung sekarang, cantik-cantik. Kulit licin, cerah, tak ada jerawat, tak ada jeragat. Mereka ada lebih kesedaran untuk jaga kecantikan sekarang ni. Tak kira tua dan muda. Macam mana saya tau? Sebab ini mak saya cerita ketika saya balik kampung haritu...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
InsyaAllah yang disebut dalam Al-Quran
Insyaallah..ungkapan yang sering disebut. Namun, maksud yang terlintas di hati berbeza-beza ikut keadaan. Ketika betul-betul berharap dan yakin, disebut Insyaallah dengan harapan Allah memberi ruang dan rezeki untuk menepati keinginan/janji yang disebut. Ad...
Add a comment...

Post has attachment
Haid Tidak Teratur Hingga Susah Rancang Kehamilan
Nak cepat hamil tapi ada masalah haid tidak teratur buat wanita dalam dilema. Macam mana nak rancang kehamilan jikalau asas pada perkiraan waktu subur tak tentu hala. Ramai wanita ada masalah yang sama. Saya jumpa perkongsian Puan Ija Ramli yang dah berjaya...
Add a comment...

Post has attachment
Nak Kurus Cepat Selepas Bersalin Ikut Petua Baru Ini
Perempuan mana tak nak kurus selepas bersalin. Masing-masing dah teruja nak dapat kembali bentuk badan macam mula-mula kahwin. Bentuk badan sebelum gemuk sebab hamil. Video ibu yang berjaya kurus selepas pantang anak ketiga ini akan buat anda rasa, "Eh, sen...
Add a comment...

Post has attachment
Nak anak hebat. Nak anak soleh. Nak anak taat. Nak anak jadi pemimpin. Mulakan dari sekarang. Rancang kelahiran anak dan masa depannya, dunia dan akhirat.

Insyaallah anak inilah yang jadi pelaburan paling menguntungkan untuk pencen kubur nanti.
Add a comment...

Post has attachment
Merancang anak hebat seperti Maryam 100 tahun sebelum kelahiran
Merancang anak sebaik saja berkahwin memang menyeronokkan. Anak menambah seri rumahtangga dan penguat cinta suami isteri, juga sandaran di hari tua. Lebih penting, anak adalah pelaburan terbesar menuju akhirat. Bukankah doa anak soleh termasuk dalam pahala ...
Add a comment...

Post has attachment
 Sakit senggugut ni ala-ala sakit contraction nak beranak.
Tapi, kena cara betul petua senggugut ni boleh dielakkan dan dikurangkan..malah boleh hilang :)

Ramai tak tahu salah satu petua untuk hilangkan senggugut ialah minum susu dan makan xxxxx. [Bukan makan ubat tahan sakit yang ada kesan jangka panjang.]
Baca sepenuhnya untuk tau tips mudah ni. . dijamin jimat, Insyaallah berkesan.

Sebab saya dah cuba dan Alhamdulillah menjadi...sekarang saya tak perlu terbongkok menahan period pain, ambil MC atau tangguhkan apa jua kerja.

Oleh itu saya suka nak share dengan semua :)
Silakan share pada kawan-kawan dan anak-anak juga ye :)
Add a comment...

Post has attachment
Nak Kulit Cantik, Tapi Menanggung Akibat Hingga 7 Tahun. Ambil Pengajaran Dari Kisah Wanita Yang Dah Serik Ini
Tawaran "Nak Kulit Cantik Macam Korea?" jadi tarikan magnet yang sangat kuat untuk wanita yang sedang terdesak untuk segera beli. Yang terbayang depan mata ialah kulit cantik dan licin, putih, gebu, macam orang Korea lah kan. Langsung tak sedar, impian itu ...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Bijak Pikat Suami Yang Gila Sukan
Jadi isteri kepada suami yang ada 'kegilaan' tertentu kadang kala boleh buat isteri jadi gila. Gila sukan tu masih boleh diterima. Cuma, bila si dia selalu habiskan masa di gym, di padang futsal, di trek marathon atau di kedai mamak menonton perlawanan bola...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded