Profile cover photo
Profile photo
mala omak
3 followers
3 followers
About
Posts

Post has attachment
KENANGAN MENGUSIK JIWA
Assalamualaikum... Diam tak diam dah 3 tahun aku tak menulis. Dalam 3 tahun tu jugaklah macam2 perkara berlaku dan perkara yang paling menyedihkan dalam hidup aku bile aku kehilangan ayah tersayang tanggal 11 Mei 2017. Ayah sakit tak lame dan yang buat aku ...
KENANGAN MENGUSIK JIWA
KENANGAN MENGUSIK JIWA
malaomak.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
MELAKA 3 HARI 2 MALAM.....
Assalamualaikum...ni nak cite sikit pasal gi family holiday lah konon2 nye kat Melaka sebelom Raya Cina ritu. Nampak sgt aku malas kan? Dah masuk bulan 3 baru nak masukkan kat sini. Best gaklah cume panas x hingat. Tahun depan gi Korea plak (ade hati tapi d...
MELAKA 3 HARI 2 MALAM.....
MELAKA 3 HARI 2 MALAM.....
malaomak.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
sterika owh sterika....
Aku sbnrnye bknnye rajin sgt gosok baju.Arini nak gi keje,paginye baru aku gosok baju.kadang2 x gosok pon.,pakailah kedut pon kedut lah..Nampak sgt pemalas akukan?tp ni mmg kesah benar.Anak sapalah pemalas hangit x ingat ni.ekekeke.. Nak dijadikan cerite,te...
sterika owh sterika....
sterika owh sterika....
malaomak.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Reunion 4 kerat..ekekeke
Assalamualaikum..Macam biase nk bagitau mmg dh lame x update blog a.k.a pemalas hangit bak kate orang utare ekekeke.. Dah dua minggu simpan cite pasal gi reunion yang x berape reunion sangatlahkan..dengan budak umah jer pon..Disebabkan member sorang ni dok ...
Reunion 4 kerat..ekekeke
Reunion 4 kerat..ekekeke
malaomak.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded