Profile

Cover photo
Verified local business
Keen Gardener
Garden Center
Today 9AM–5PM
45 followers|154,057 views
AboutPostsPhotosVideos
Contact Information
Map of the business location
Arden Business Centre 16 Arden Rd Alcester B49 6HW, UK
16 Arden RoadGBAlcesterB49 6HW
+44 1789 763336keengardener.co.uk
Garden CenterToday 9AM–5PM
Monday 9AM–5PMTuesday 9AM–5PMWednesday 9AM–5PMThursday 9AM–5PMFriday 9AM–5PMSaturday ClosedSunday Closed
Google+ URL

Street View

Panorama
Write a review
Review Summary
4.4
8 reviews
5 star
7 reviews
4 star
No reviews
3 star
No reviews
2 star
No reviews
1 star
1 review
"Thoroughly pleased with the service I received from Keengardener."
"The cheapest I could find and brilliant customer service!"
"The chap in Customer Services could not have been more helpful and informed."
Photos
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Rob Gask's profile photo
Rob Gask
a month ago
These guys are amazing. I bought a Weber BBQ from them , primarily because it was the cheapest I could find. However after I unboxed it I noticed that the igniter was broken. I emailed customer services with the pictures. Just over 48 hrs later I had the replacement part! Given that when I originally emailed them it was outside of working hours, it means that in one day, they read and handled the email (phoned me up to offer 3 different solutions, replacement BBQ, replacement igniter from the shop floor or wait for Weber) and posted the item. I opted for a replacement part from the shop floor which was posted that same day with a next day courier! The cheapest I could find and brilliant customer service!!
• • •
Kophyo Win's profile photo
Kophyo Win
2 months ago
I am also really impressed with the range of products available. Will definite buy from Keen Gardener again. Thank you for an excellent service. - Kophyo
A Google User
6 years ago
Used Keen Gardener to buy a lifestyle greenhouse heater works fantastic, great customer service on the phone and it came the next day.
A Google User
6 years ago
Thoroughly pleased with the service I received from Keengardener. I ordered on Monday and it arrived the next day. Impeccable service and free delivery on my order too.
Howard Martin's profile photo
Howard Martin
3 months ago
KEEN GARDENER - KEENER PRICES After deciding on the top-of-the-range Weber gas BBQ model that I wanted came the daunting task of finding the best price on the internet. It was a lot of money and I wanted the very best possible deal! What a happy chance when I came across Keen Gardener. Their web site offered the model (and colour) I wanted at the best price I had managed to find in the UK; with the addition of free/fast delivery. Not comfortable, however, with internet buying I gave them a call. The chap in Customer Services could not have been more helpful and informed. Over the phone, he agreed a price match promise giving me even more discount - BRILLIANT! I paid by card and the deal was done. I spoke with three Customer Advisers all told whilst arranging delivery of my order and each was friendly and professional ensuring that my BBQ arrived safely on the specific day I required. Brilliant product: brilliant price: brilliant staff: brilliant delivery - all the ingredients of a brilliant company in my book. This company could not do enough for me and performed over and above my expectations (and I'm fussy). 'Keen Gardener' is now a firm favourite of mine and I look to their products first. What is more you can find them via Quidco!!! Howard Martin Somerset
• • •
alex prevost's profile photo
alex prevost
3 months ago
Order Thursday on next day delivery, we are Monday as the parcel is still not there. No reply to any communication, avoid at all cost
Response from the owner - 3 months ago
Hi Alex, Your order was placed on Thursday, with 1 day despatch time and next working day delivery, so your order was due for delivery on Monday as outlined on our website and at the time you placed your order. When you realised this after we had despatched your order you asked us to cancel the order as you needed this for the weekend. We recalled the parcel and have processed the refund. We have replied to each email you have sent us so we are unsure to your intent with writing a completley inaccurate review on every level when we have done everything you have requested. Kind Regards The Keen Gardener Team
A Google User
6 years ago
I found the staff very helpful and patient. I would definitely recommend Keen Gardener to any of my friends
stuartneville may's profile photo
stuartneville may
5 months ago
Excellent after care service thank you

Stream

Keen Gardener hasn't shared anything with you.

People are more likely to share with you if you add them to your circles.