Profile cover photo
Profile photo
Tunsha Ayunie
835 followers -
When you stop chasing the wrong things... You give the right things a chance to catch you :)
When you stop chasing the wrong things... You give the right things a chance to catch you :)

835 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
HANTU DIBAWAH KATIL HANYA MITOS?
HANTU DIBAWAH KATIL HANYA MITOS? - Selalunya kalau kita layan cerita seram, mesti kebanyakkan daripada cerita itu ada adegan hantu bawah katil. Bagi korang mungkin agak cliche kan? Ada juga yang mempercayai tentang kehadiran hantu bawah katil ni, salah seor...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
SINOPSIS DRAMA RAISHA (TV3)
SINOPSIS DRAMA RAISHA (TV3) - Tengok iklan, cerita ni macam best sebab ramai pelakon yang best-best. Korang layan tak drama-drama ni? jangan lupa saksikan drama berepisod Raisha di slot Lestary TV3 ! Drama ini menampilkan Diana Danielle sebagai watak utama....
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
PESAKIT MENTAL MEMENGGAL KEPALA CUCU SAUDARANYA
PESAKIT MENTAL MEMENGGAL KEPALA CUCU SAUDARANYA - Bila baca, rasa ngeri pun ada. Nak marah dia pun macam tak boleh, sebab penyakit mental ni boleh datang bila-bila masa sahaja. Berlaku di Astrakhan, Russia, apabila seorang lelaki berumur 42 tahun bernama Mi...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded