Profile cover photo
Profile photo
Camille M
About
Camille's posts

Post has attachment
Fantasy Reigns
Hi everyone! So we just came back from our week long celebration at Disney World last week. IT was fun but at the same time irritating because it rained a lot. Florid has this typical weather that when it rains it pours but it will be just for 5 minutes the...

Post has attachment
Come a Little Closer
Hello! how was your weekend? I have a great weekend and I am also hoping for great days ahead! I just want to share you one of my outfit that I wore this past weekend. I think I'm wearing too much yellow hahaha but hubby said its okay well i trust him...  b...

Post has attachment
I Wanna Get Better
Hello lovies! Ive been loving florals lately and my closet is full of floral dresses. Sometimes I just feel that I have enough florals but whenever I am out and if I see something floral and its so cute I just have the urge to get it lol and yes I am an imp...

Post has attachment
Midnight Sun
Hello my fellow fashionistas! Ive been MIA this past few months... Im trying my best to posts every week but mommy duties comes first and Ive been struggling and neglecting my diet haha. What are you up to lately? Ive been really loving this kind of dresses...

Post has attachment
Florals for Spring
Hello blogger world!!! Its been a while since Ive been updating my blog. Im just preoccupied with other stuffs and I tend to be lazy all the time, Although print is here it doesn't make me feel that Spring is actually here. Its always raining on where I liv...

Post has attachment
Camille M commented on a post on Blogger.
so cute :) and you're amazing... keep doing what you love babe! maybe someday you will be famous never stop believing and doing what you love to do.. :)

www.passport-to-fashion.com

Post has attachment
Out and About
Good Afternoon! How was your Sunday? I hope your having a blast.. today finally I've been out for the longest time.. I was staying home the whole entire month because of work related reasons and ugh it was so tiring... anyway here is a glimpse of what I wor...

Post has attachment
Target "Valentines" Haul
Hi everyone sorry I have been not posting often... I was very lazy and the weather is making me sick how i wish that it would be Spring already... The only season that I hate so much is winter! Its cold and damp... ugh..  but today I have something very awe...

Post has attachment
#ootd : bliss
OUTFIT :  Jacket, Skirt, Socks - Forever 21 Top - no brand from Poshmark Bag and Watch - Michael Kors Shoes - Pacsun GoodNight Dollies! xoxo, Camille 

Post has attachment
new blog guys <3 thanks!
Wait while more posts are being loaded