Profile cover photo
Profile photo
Cik Rose
313 followers -
Kegagalan yang diikuti dengan kejayaan adalah LEBIH BAIK daripada kejayaan yang diikuti dengan kegagalan
Kegagalan yang diikuti dengan kejayaan adalah LEBIH BAIK daripada kejayaan yang diikuti dengan kegagalan

313 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
Ros pun kadang-kadang jadi jugak.. tapi just letak minyak cap kapak je.. tak pergi klinik sebab masih boleh tahan dan tak seteruk akak.. Tapi, petua yang pernah Ros dengar, mak Ros yang ajar. Kalau salah bantal ni, kena jemur bantal yang kita tidur tu.. 
Alamak....errkkk!!!
Alamak....errkkk!!!
mamapapaamir.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
Salam perkenalan :) Ros singgah sini dan follow..
Sudikan ke blog Ros ye :)
memang best lagu ni , selalu jugak dengar..
::Repvblik ~ Sandiwara Cinta::
::Repvblik ~ Sandiwara Cinta::
ctamanaqim.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
serba serbi tak kena kalau nak dengar orang kata.. Ada terbaca kat fb, pesan seorang ustaz, jangan buat apa yang manusia suka, tapi buatlah apa yang Allah suka....
Add a comment...

Post has attachment
Salam kenal :) Ros singgah sini dari segmen yg sama. done follow. #77.
Add a comment...

Post has attachment
Salam perkenalan :)
Ros singgah sini dan follow..
MUTIARA KATA
MUTIARA KATA
ummiberbicara.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded