Profile cover photo
Profile photo
Cik Rose
296 followers -
Kegagalan yang diikuti dengan kejayaan adalah LEBIH BAIK daripada kejayaan yang diikuti dengan kegagalan
Kegagalan yang diikuti dengan kejayaan adalah LEBIH BAIK daripada kejayaan yang diikuti dengan kegagalan

296 followers
About
Posts

Post has attachment
Buang kolestrol dengan Jus Qalbi!
kita berusaha demi kesihatan kita .

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
Ros pun kadang-kadang jadi jugak.. tapi just letak minyak cap kapak je.. tak pergi klinik sebab masih boleh tahan dan tak seteruk akak.. Tapi, petua yang pernah Ros dengar, mak Ros yang ajar. Kalau salah bantal ni, kena jemur bantal yang kita tidur tu.. 

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
Salam perkenalan :) Ros singgah sini dan follow..
Sudikan ke blog Ros ye :)
memang best lagu ni , selalu jugak dengar..

Post has attachment
Cik Rose commented on a post on Blogger.
tak ada simpan pun :(

Post has attachment
yup. kesihatan memang penting...

Post has attachment
serba serbi tak kena kalau nak dengar orang kata.. Ada terbaca kat fb, pesan seorang ustaz, jangan buat apa yang manusia suka, tapi buatlah apa yang Allah suka....

Post has attachment
Salam kenal :) Ros singgah sini dari segmen yg sama. done follow. #77.

Post has attachment
Salam perkenalan :)
Ros singgah sini dan follow..
Wait while more posts are being loaded