Profile cover photo
Profile photo
Ummi Hanifah Abd Halim
61 followers -
Pengedar Shaklee..work from home..
Pengedar Shaklee..work from home..

61 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Makanan sedap yang boleh turunkan berat badan. Sedap hingga menjilat bibir..
Add a comment...

Post has attachment
Ummi Hanifah Abd Halim commented on a post on Blogger.
Azlan suaib..kita kesian kat dia..tapi tuan badan je yang boleh bantu dirinya..
Kita cuma boleh bagi nasihat.
Saya tulis ni berdasarkan pengalaman saya sendiri berdepan dgn seorang yang tak tahu nak kata la..
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has shared content
Pernah makan pecal? Bila korang sampai kawasan orang jawa, jangan lupa cari pecal.
Makan tak angkat kepala dapat pecal makcik kat pasar malam kampung sungai yu..

Post has attachment
Pernah makan pecal? Bila korang sampai kawasan orang jawa, jangan lupa cari pecal.
Makan tak angkat kepala dapat pecal makcik kat pasar malam kampung sungai yu..
Add a comment...

Post has attachment
KELAS AEROBIK SAUJANA UTAMA 3 MEMBAKAR LEMAK DAN MEMBUANG SELULIT
Baru balik dari kelas aerobik. Start pukul 8.30pm habis pukul 10pm. Kutingglkan anak-anak dengan babah mereka kat rumah. kelas aerobik wanita Seronok rasanya dapat mengeluarkan peluh. Dah lama tak bersukan, berjogging dan bersenam. Bukannya takde masa, tapi...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded