Profile cover photo
Profile photo
Fyda Noh
235 followers
235 followers
About
Posts

Post has attachment
Public
Setiap wanita mesti impikan kulit wajah cantik. Tapi bila dah usia meningkat, memang masalah kulit tak sekata kerap berlaku.

Nak 6 cara atasinya..

Jom saya kongsi kan..
Add a comment...

Post has attachment
Public
Ramai wanita ada keinginan nak cantik, so dah cuba macam-macam skincare. Dari yang murah sampai ke yang mahal. Semua pun tak jadi. Ada 1 skincare ni masih baru di pasaran Malaysia, tapi dah jadi viral sebab 3 hari masuk stok, terus habis.

Ada sebab la kenapa laris mcam tu sekali kan?
Add a comment...

Post has attachment
Public
Ramai orang rosak kulit muka sebab salah guna produk. Konon-konon nak cantik cepat tapi hasilnya, kulit sendiri yang jadi mangsa.

So saya nak cadangkan produk semulajadi tanpa bahan kimia & in sha Allah sangat berkesan untuk kulit yang sihat dan cantik.
Add a comment...

Post has attachment
Public
Dah dekat nak raya ni, tak mau la kulit kusam yaaa...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Sekarang ni sangat banyak produk skincare di Malaysia. Tapi macammana nak pilih produk yang sesuai dan tak rosakkan kulit anda di kemudian hari?

Bukan semua produk sama ok..
Add a comment...

Post has attachment
Public
Masa mengandung, ibu dikatakan perlu banyak rehat & mengandung itu memang sesuatu yang memenatkan.
Namun, adakah ibu harus menyerah kepada keadaan ini atau boleh cuba sesuatu untuk bantu ibu lebih cergas?
Add a comment...

Post has attachment
Public
Teringin nak kulit cantik sebelum raya?
Add a comment...

Post has attachment
Kalau muka kita penuh jerawat batu, apa perasaan nak berdepan dengan orang ramai? Tentu agak sukar kan?

Kalau nak selesaikan masalah tu, boleh cuba ni YOUTH.
Memang terbaik untuk kulit.
Add a comment...

Post has attachment
Bertukarlah kepada skincare yang dijamin berkesan dan bebas bahan kimia
Add a comment...

Post has attachment
Psoriasis adalah masalah kulit yang kronik dan ada benda yang trigger penyakit ni untuk keluar, termasuklah produk2 kecantikan yang digunakna setiap hari kerana bahan kimia yang berbahaya di dalamnya.

Anda nak cari produk terbaik dan selamat?
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded