Joan Arcas
Joan's posts

Sadernes, Cova Orri, Lliurona
Sadernes, Coll de Faja, Cova Orri, Lliurona, Coll de Riu Ruta per l'Alta Garrotxa, quasi tota per pista forestal i també ciclable, tot i que hi ha alguns trams de pujada amb una pendent considerable. També trobarem dos o tres punts d'aigua pel camí. Surt de...

Ermites Amer
Hostal del Fang, Sta. Brígida, La Barroca, St. Roc Ruta entre La Garrotxa i La Selva, curta i amb pocs metres acumulats, però amb el terreny exigent per les pujades amb molta pedra i alguna tram amb fang. Sortim de l'Hostal del Fang amb l'objectiu d'anar a ...

St Feliu, St Aniol
St Feliu, St Aniol, Les Encies Ruta per la Garrotxa, quasi tota per corriols i camins. Alguns trams de camins són una mica tècnics però si t'agrada aquest tipus de terreny es pot fer perfectament a sobre de la bici, exceptuant alguns petits trams que s'haur...

Talaixà
Can Bundancia, Sadernes, Talaixà, Oix, Toralles Ruta per l'Alta Garrotxa. Hem de tenir en compte que el terreny a l'Alta Garrotxa és molt esquerp, i haurem de fer pendents molt pronunciades, i a qui no agradi fer baixades, haurà de caminar algun tros, sobre...

Olot, Cogolls, Volcà Traiter
Olot, Fontpobra, Cogolls, Volcà Traiter, Coll Uria Ruta per la zona volcànica de la Garrotxa, amb molts de corriols, molt ciclables i agraïts de fer amb la Btt. La ruta surt d'Olot per la Fageda d'en Jordà per pujar la mítica pujada de Fontpobra i el Volcà ...

Roses, Cadaqués
Roses, Cala Nans, Cadaqués Ruta per l'Alt Empordà, sortint de Roses per la zona militar i anar fent pista vora mar, passant per cala Joncóls i fins el Coll de Norfeu. Direcció a Cadaqués anem a visitar Cala Nans, lloc a on arribes després de fer un camí mol...

Manlleu, Esquirol, La Vola 2015
Manlleu, Esquirol, La Vola, Puig Agut Ruta per Osona, sortint de Manlleu direcció a l'Esquirol per arribar fins sota Cabrera, per tornar per per La Vola i el Puig Agut. És una ruta amb molts corriols, agraïts de fer en bici, amb alguna petita zona tècnica. ...

St Feliu, Tres Creus
St. Feliu, Fontpobra, Tres Creus Ruta per la zona volcànica de la Garrotxa, sortint de St. Feliu i anant fent corriols i més corriols entre Fontpobra, el Ventós, Les Medes i les Tres Creus. És una ruta ideal per aquells que els hi agradi fer corriols amb la...

Sta. Magdalena del Mont
Olot, Sta. Magdalena del Mont Sortida des d'Olot per arribar a Santa Magdalena del Mont, i així veure l'estrella instal·lada al Puig Corneli. Passarem per Riudaura i per la pista de la Plana de Croanyes fins sortir a la carretera de Vidrà, que seguim per Co...

Serra Albera
Espolla, Requesens, Coll de Banyuls. Sortida entre l'Alt Empordà i el Rosselló, sortint d'Espolla per la pista del Vilars que puja al Castell de Requesens. De Requesens seguim la pista, aquesta vegada en molt mal estat degut a l'últim temporal de llevant, f...