Profile cover photo
Profile photo
Hairul Liza
14 followers
14 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Jom Jadikan Amalan Setiap Malam
Dah malam kan.Biasa dari kecik mak pesan sebelum tidur basuh kaki.Nanti mengigau. Memang cikliza turut je apa kata mak. Tapi sejak sekolah menengah je ustaz/ustazah pesan lepas prep malam sebelum tidur amik wuduk dan duduk berkumpulan untuk baca surah pilih...

Post has attachment
Punca Toksin Dalam Badan

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Cara Atasi Masalah Senggugut
Assalmualikum semua.Cuti Raya Korban kan..ramai yang balik kampung sampai jalan jemm.Syok balik kampung berkumpul adik beradik sambil makan sup tulang yeeayy!! Ok hari ni cikliza nak share dengan korang semua tentang cara atasi masalah senggugut .Ramai juga...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Side income job dftar segera

Post has attachment
Side Effects Detox
KENAPA BILA DETOX, ADA ORANG KELUAR JERAWAT PULAK?? Ini pun ramai tak tahu.. Lain orang lain effect detox. Bergantung pada orang tu sendiri. Badan masing2 tak samakan. Cara pemakanan awak tak sama dengan saya. Jenis kulit awak pun tak sama. Organ terbesar d...
Wait while more posts are being loaded