Profile cover photo
Profile photo
Puan Yana
Just yana
Just yana
About
Posts

Post has attachment
Photo

Post has attachment
ANAK KENA SAWAN PART II
Assalammualaikum gais, kalini sis sambung cerita anak sis yg sebelum ni sis cerita pasal mungkin terkena sawan. korang taw x elok je semalam sis cerita yg anak sis nampak mcm ok kan, ptg tu dan² tu jgk kan tetibe die dh xdela nk tido je. cuma nye perubahan ...

Post has attachment
ANAK TERKENA SAWAN
Assalammualaikum.. Lame kan sis xhapdet blog. ceh pdhl sis mmg malas kan.. sis nk kongsi harini kisah sis jaga zahirah demam. ANGGAP DEMAM BIASA. Isnin lepas 9/1/2016 zahirah demam. sis ingt demam sbb die jatuh malam nye tu masa main2 dgn anak² kakak.. yela...

Post has attachment
BAHANA TAHAN KENCING,PUNCA KERAP KENCING PADA WAKTU MALAM.
Pundi  kencing mampu
mengisi seliter air kencing. Namun ini jarang berlaku kerana kita akan membuang
air kecil apabila terasa mahu kencing dan jarang menahannya. Individu yg suka menahan kencing akan mendapati ada kalanya
pundi kncing meragam dan perlu kenc...

KISAH IBU ANAK SATU

Post has attachment
MOMENT IBU BERANAK SATU
Assalammualaikum,, Selamat siang semua.. rasanya lama sangat dah  x menaip kat sesawang ni.. rindu sngt  nk menaip.. tapi internet kat lappy xde.. plus memule byk sngt hal yg xdpt dielakkan.. huhu.. boleh pakai x alasan tu. hehe..  xbyk cerita nk kongsi cum...

Post has attachment

Post has attachment
CARA TIDUR,BERDIRI DAN DUDUK YANG BETUL BAGI IBU HAMIL
Xde text byk².. just tgk je gambo..pasti u ols akan faham.. selamat mencuba dan pasti kene cube jugak okeh.. gud luck.. ^_^ CARA TIDUR.. AKU PON KEKADANG SALAH TIDO JGK SEBAB XSELESE BILE BABY BYK TENDANG BILE NGIRING.. HEHE.. TP KEJAP JELA.. SO FAR MASIH B...

Post has attachment

Post has attachment
Vita-lea for Children - Multivitamin Terbaik Untuk Anak Anda.
Agak lama jugak kan saya tak berkongsi dengan anda tentang vitamin untuk kanak² kan. Jadi hari ni saya nak kongsi dengan anda tentang satu vitamin yang dah lama sangat dinanti-nanti.Vitamin apa tu yer? Haaaa.. Inilah dia  Vita-Lea for Children ! Sejak saya ...
Wait while more posts are being loaded