IdoSell Booking Polska
IdoSell Booking to usługa do zarządzania rezerwacjami obiektów noclegowych online, mobile i przez Social Media.

IdoSell Booking Polska's posts

"Rozszerzyliśmy parę lat temu naszą działalność o obiekty noclegowe, pensjonaty, agroturystykę czy właścicieli apartamentów, widząc jak ten rynek prymitywnie działał. Jeżeli właściciel nie ma swojego systemu do rezerwacji on-line, to albo godzi się na ograniczenia i ogromne prowizje sięgające nawet połowy obrotu, za pośrednictwo kogoś innego w wynajmie, albo może już za 30 zł na rok mieć swoją stronę internetową, która pokaże w czasie rzeczywistym co jest dostępne, kiedy i za ile." - Paweł Fornalski w wywiadzie przeprowadzonym przez legendę polskiego Internetu, Dominika Kaznowskiego dla Banku Zachodniego WBK.

Dotychczasowy Kalendarz rezerwacji (Widget) zastąpiliśmy nowym, atrakcyjniejszym pod względem wyglądu Widgetem. Zmieniając layout jednocześnie wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, które są pomocne w trakcie podejmowania decyzji, ale i w samym procesie składania zamówienia. Gość Twojego obiektu noclegowego zyskał szybki dostęp do informacji na temat cen, rabatów i dostępności danej rezerwacji.

Więcej na naszym blogu. Zapraszamy! :)

Tym razem możliwości naszego systemu zyskały integrację z internetowymi serwisami regionalnymi, które funkcjonują na terenie miejscowości znajdujących się nad polskim morzem. Są to Pobierowo, Międzyzdroje i Świnoujście. Przygotuj się na sezon wakacyjny już dziś. Sprawdź nasze nowe integracje!

Dzięki integracji IdoSell Booking z Bookapart.com i jej obustronnej wymianie informacji o rezerwacjach i aktualizacji dostępności, wyeliminujesz ryzyko rezerwacji na ten sam dzień, a dzięki możliwości konfigurowania cen z poziomu panelu IdoSell Booking określisz ich wysokość w serwisie, przez co zarządzanie bazą noclegową stanie się dużo prostsze. Sprawdź pozostałe korzyści!

Marketing w połączeniu z nowymi mediami i technologią daje ogromne możliwości rozwoju. Niestety jeszcze bardzo często można spotkać się z sytuacją, gdzie recepcja prowadzi kalendarz rezerwacji w fizycznym notesie. Właściciele i managerzy obiektów noclegowych albo boją się zmian i technologii, albo po prostu twierdzą, że nie mają czasu na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Jednak prędzej czy później konkurencja wywrze na nich podjęcie odpowiednich kroków, bo już teraz widać, że obiekty czynnie pracujące z Internetem - do pozyskiwania klientów i zarządzania rezerwacjami - zarabiają większe pieniądze, a tym samym szybciej się rozwijają.

Korzystanie z internetowego systemu rezerwacji w swojej codziennej pracy w zarządzaniu obiektem noclegowym może zwiększyć jego obłożenie, oraz pozytywnie wpłynąć na jego postrzeganie przez potencjalnych klientów. Przygotowaliśmy studium przypadku, w którym opisaliśmy jak takie przedsięwzięcie w praktyce wpływa na biznes noclegowy. Pan Janusz, Właściciel Zakopiańskiej Willi Stachoniówka 2 poświęcił nam kilka chwil i opowiedział o tym, jak wdrożenie IdoSell Booking zmieniło jego biznes na lepsze. Zapraszamy do lektury.

Zrobienie zdjęcia lub wideo, edycja i publikacja zajmuje zaledwie kilkanaście sekund i do niczego nie potrzeba specjalistycznych narzędzi.
Tak działa Instagram‬, który wykorzystywany w sposób kreatywny jest świetnym medium do budowania świadomości marki Twojego hotelu. Jak zatem robić to dobrze?

Rozwijając system IdoSell Booking skupiamy się nie tylko na aspektach biznesowych, ale będąc firmą społecznie odpowiedzialną, również chętnie i skutecznie wspieramy sektor edukacyjny. Kierując się naszymi wartościami stworzyliśmy Projekt EDU, którego zadaniem jest przygotowywać młodzież do życia zawodowego. W tym wszystkim pomaga im IdoSell Booking.
Poznaj najnowszą opinię na temat IdoSell Booking wykorzystywanego w ramach naszego Projektu EDU.

Social media to najskuteczniejsze kanały do prowadzenia czynnej komunikacji z grupą docelową. Takie serwisy jak Facebook oferują funkcjonalności, które wspierają codzienną promocję i budowanie świadomości marki Hotelu.
Specjalnie dla Hotelarstwo.net sporządziliśmy artykuł ekspercki, w którym piszemy dlaczego warto być na Facebooku i jakie niesie to za sobą korzyści. Zapraszamy do lektury! ;)

Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie korzysta z Internetu szukając nowej bluzki, pracując, czy planując zbliżający się urlop. Pewnie wiesz, że coraz więcej młodych ludzi planuje swoje wakacje wykorzystując do tego Internet!, ale zastanawiasz się dlaczego strona prowadzonego przez Ciebie obiektu wypoczynkowego jest rzadko odwiedzana przez potencjalnych klientów. Prawda?

Jeśli tak, to bądź z nami 30 września na bezpłatnym interaktywnym webinarze, podczas którego przedstawimy Ci jak w kliku krokach możesz bardzo znacząco podnieść pozycje swojego obiektu wypoczynkowego w Google i innych wyszukiwarkach.