Profile cover photo
Profile photo
Suharmi Abdul Talib
29 followers -
a simple but funny guy... surviving in this challenging world...
a simple but funny guy... surviving in this challenging world...

29 followers
About
Posts

Post has attachment
SIRAP MAGIK KEGEMARAN SAYA
sirap? magik? apakah? apa yang membuatkan sirap ni magik sangat? apa akan jadi kalau kita minum sirap ni? kuat macam badang? cantik macam fazura? laju macam usain bolt? kesan dia tidaklah sampai sehebat itu. malah lebih hebat lagi malah memamfaatkan hidup k...
Add a comment...

Post has attachment
Slayer - Repentless lyric
"Repentless" Arrogance, violence, world in disarray Dealing with insanity every fuckin' day I hate the life, hate the fame, hate the fuckin' scene Pissing match of egos, fuck their vanity Ain't got the time, I don't want anything from you Feeding on my tole...
Add a comment...

Post has attachment
Iron Maiden - The Book of Souls lyric
Sacrifices buried with kings Accompany them on a journey with no end To an afterlife that’s rich with fruit of all the gods And to face the demons Of their underworld haunts The sentient is sent to seek out all the truth A flight to earth that is a given fr...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...

Post has attachment
SIRAP MAGIK KEGEMARAN SAYA
sirap? magik? apakah? apa yang membuatkan sirap ni magik sangat? apa akan jadi kalau kita minum sirap ni? kuat macam badang? cantik macam fazura? laju macam usain bolt? kesan dia tidaklah sampai sehebat itu. malah lebih hebat lagi malah memamfaatkan hidup k...
Add a comment...

Post has attachment
KESAN MEROKOK PADA BAYI ANDA
jika anda seorang perempuan merokok yang ingin mengandung, sila baca dahulu : 1. BERAT DAN SAIZ merokok sekotak rokok sehari dapat mengurangkan berat badan bayi anda sebanyak setengah pound apabila tiba saat kelahiran kelak. jika merokok dua kotak sehari bo...
Add a comment...

Post has attachment
KELEBIHAN MAIN VIDEO GAMES
assalamualaikum semua... terutama sekali gamers-gamers seantero dunia... diharap korang sihat-sihat selalu... aku pun gamers gak kalau korang nak tau. dulu time bujang, memang tegar yang amat... hehe... game PC, PS2, Xbox 360 antara yang aku layan... dah ba...
Add a comment...

Post has attachment
MOKHTAR DAHARI 61 TAHUN
ngadap PC, godek godek mouse, tekan chrome, pastu bukak google page. ternampak google doodle gamabr mohktar dahari. lagenda bola sepak negara kita. terkenal dengan gelaran SUPERMOKH. laju, lincah, berbisa... jom sedekahkan al-Fatihah untuk arwah yang dah ba...
Add a comment...

Post has attachment
TALI PINGGANG MURAH TAPI TAHAN
assalamualaikum pembuka bicara... tali pinggang antara aksesori kaum lelaki. kalau tak pakai nanti seluar meleret ke bawah, dan nampak apa yang tak patut di nampak. dan kalau tak pakai nampak tak kemas. orang yang perut comel macam aku ni susah sikit nak ca...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded