Profile cover photo
Profile photo
Lara Mahsuri
5 followers
5 followers
About
Posts

Post has attachment
Resipi ikan siakap tiga rasa
Ikan Siakap Tiga Rasa Bahan-Bahan: 1. 1 ekor ikan siakap [dibersihkan dan kelarkan] 2. garam dan kunyit 3. sedikit tepung jagung- utk melumur ikan Bahan untuk sos: 1. 4 ulas bawang merah (dimayang) 2. 1 labu bawang besar (di mayang) 3. 3 ulas bawang putih (...

Post has attachment
Penang Street Art (Penang Attraction)
Here's is the muralist - Ernest Zacharevic drawing on his 6th mural in Penang. He is the cause of traffic jam that day, everyone is standing on the road just to record / take photos at him. Thanks to him for beautify my beloved hometown Georgetown. Seen thi...

Post has attachment
Running Man Episode 183 (English Sub)
Please click link below :- running man episode 183

Post has attachment
Semakan Keputusan BR1M 2014
Semakan Keputusan BR1M 2014 Secara Online. Bagi pemohon yang telah memohon untuk mendapatkan Bantuan Rakyat 1Malaysia 2014 (BR1M 3.0), bolehlah menyemak keputusan permohonan awal bulan Februari 2014. Terdapat beberapa cara untuk membuat semakan status permo...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Craft - Quiling (Seni Kertas)
Ok.. Hari ni LM nak citer pasal hobi yang pernah menjadi kegilaan LM suatu ketika dahulu.. cewahhh, macam dah berpuluh tahun tak buat quiling... LM ni sebenarnya suka benda yang cantik.. biasala, dah nama pon perempuan kan.. memang dilahirkan dengan perasaa...

Post has attachment
Cincin Kahwin Lelaki
Hehe.. tetibe je buat topik camni... Ok, saya belum nak kawen k.. Saja gatai hehe.. Dok syok baca blog B2B terbaca la pulak tentang kesusahan dan kepayahan nak mencari cincin kahwin untuk si suami... Sebenarnya tak susah pon kalau jenis yang tak kesah dan n...

Post has attachment
Craft - Quiling (Seni Kertas)
Ok.. Hari ni LM nak citer pasal hobi yang pernah menjadi kegilaan LM suatu ketika dahulu.. cewahhh, macam dah berpuluh tahun tak buat quiling... LM ni sebenarnya suka benda yang cantik.. biasala, dah nama pon perempuan kan.. memang dilahirkan dengan perasaa...
Wait while more posts are being loaded