Profile cover photo
Profile photo
Fazil Hamid
14 followers
14 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Alhamdulillah Syukur...
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. di sini sekali lagi nak melahirkan rasa syukur.. sebelum ni masih berdebar...walaupon dapat negeri sembilan..tapi takot kena daerah yang jauh.. namun setelah keputusan penempatan dikeluarkan... sangat-sangat lah bersyuk...

Post has attachment
Muiz Demam Panas
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. al-kisah semalam...tiba-tiba nak balik dapat tahu muiz demam.. terus bergegas ke klinik bahau...tunggu mak dia hantar dari rumah.. sekali sampai memang dah lebik..tak nak makan..tak nak minum.. kat klinik try bagi makan...

Post has attachment
Alhamdulillah...akhirnya..
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. lama betul menyepikan..tapi kami datang dengan kegembiraan.. Alhamdulillah setelah 3 tahun akhirnya berjaya.. tak tau nak kata apa..bersyukur sangat.. dan terima kasih kepada semua yang berdoa secara lansung dan tidak l...

Post has attachment
Budget oh budget..
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. lama betul tak update..terlalu sibuk dengan aktiviti sekolah.. sukan tahunan..ulangan UPSR dan lain-lain.. tahun ni jadi penganjur sukan gabungan..lagi la banyak tugasan.. baiklah...merujuk kepada tajuk di atas..bersemp...

Post has attachment
Demam Berpanjangan..
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. lama tak update sebab demam yang panjang.. ni pon belum 100% sihat.. tapi takpakan..demam dan sakit penghabus dosa kan..hehehe.. 22sept sukantara pukul 2 petang.. 23sept datang sekolah..pagi rasa ok lagi..makin naik mat...

Post has attachment
Perasaan Pelik..
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Fuhh..lama betul tak update.. Sibuk dengan UPSR sibuk dengan keluarga.. Banyak aktiviti yang dijalankan tapi tak sempat nak cerita.. Tapi dalam minggu ni tiba-tiba terfikir.. Tetiba rasa nak jadi orang yang tidak mengej...

Post has attachment

Post has attachment
Raya : Versi Malas..
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. lama betul tak update... malasnya nak menaip.. imbas gambar-gambar raya je la.. 2011 : Hadi masih baby..sehari sebelum raya..muiz baru lahir belum keluar wad.. 2012 : Muiz setahun beraya di Besut.. 2013 : Beraya di Yong...

Post has attachment
Raya Pertama di Yong Peng..
Assalamualaikum... sempena raya-ray ni.. meneruskan usaha upload gambar-gambar raya.. syok sendiri nih.. gambar-gambar ni diambil ketika hari pertama beraya di yong peng.. tapi bukan 1 Syawal...6 Syawal..hehehe.. Jamuan Raya...selepas sesi bergambar...heheh...
Wait while more posts are being loaded