Profile cover photo
Profile photo
Sally Samsaiman
3,847 followers -
#KakakKimchi #TravelingDoraemon
#KakakKimchi #TravelingDoraemon

3,847 followers
About
Posts

Post has attachment
Cannis Apps; 7 in 1 business models using smartphone!
CANNIS APP LANDED IN MALAYSIA | This is the age of smartphones and they have made life a lot easier for the users, allowing them to function several things at just one tap and click. Combining the online e-commerce, online shopping, live broadcast and block...
Add a comment...

Post has attachment
SAFI DERMASAFE, produk terbaru daripada SAFI sesuai utk kulit sensitif.
SAFI DERMASAFE, produk sesuai utk kulit sensitif | Daripada talkum ke minyak wangi ke rangkaian pencuci muka, terbaru ini SAFI hadir dengan produk terbaru penjagaan wajah yang sesuai untuk kulit muka yang sensitif; SAFI DERMASAFE. SAFI DERMASAFE dirumus sup...
Add a comment...

Post has attachment
Sally Samsaiman commented on a post on Blogger.
lepas ni dah takde alasan untuk tak membayar zakat. semoga makin byk bantuan utk asnaf di wilayah persekutuan nnt :)
Add a comment...

Post has attachment
Majlis Pelancaran Kempen 'Jom Berzakat @ zakat.com.my'
Jom bayar zakat @ zakat.com.my | Sekarang ni zaman semua benda dihujung jari. Dengan kesedaran itu juga la Pusat Pungutan Zakat-MAIWP (PPZ-MAIWP) telah melancarkan sebuah kempen khas iaitu 'Jom Berzakat @ zakat.com.my' yang berlangsung bermula 1 Ogos - 31 O...
Add a comment...

Post has attachment
Muffin Pandan guna Air-Fryer Pensonic
Kek Pandan atau Muffin Pandan memang sedap, lagi-lagi bau dia yang kalau bakar tu semerbak sampai satu rumah. Lagi sedap kalau dapat guna air daun pandan yang hijau wangi tuu.. So, resepi muffin pandan harini kita masih lagi bakar guna air-fryer! Sebenarnya...
Add a comment...

Post has attachment
Delivery dalam masa kurang sejam dengan Lalamove!
KHIDMAT PENGHANTARAN LEBIH PANTAS KURANG SATU JAM DENGAN LALAMOVE, KINI DI HUJUNG JARI | Pernah tak masa korang duduk kat rumah atau ada kat mana-mana lepas tu teringin nak makan sesuatu tapi ada kekangan daripada faktor cuaca, pengangkutan, lokasi ataupun ...
Add a comment...

Post has attachment
Review : Neffos X9 berbaloi pada harga RM599!
Bercakap pasal telefon mudah alih, Neffos bukanlah satu nama baru di Malaysia. Terkenal sebagai sebuah jenama yang paling berbaloi dari segi harga, terbaru ni Neffos kembali dengan telefon mudah alih terbaru; Neffos X9. Sally teruja sebab dapat jadi antara ...
Add a comment...

Post has attachment
'Sabai-Sabai' Thai Food Festival 2018 di Berjaya Times Square.
Syurga makanan, itu Malaysia. Tapi siapa yang boleh menolak makanan Thailand kan? Sally sendiri penggemar makanan Thailand, daripada Tom Yum sampai la kepada pelbagai jenis snek yang ada..itu belum masuk lagi Teh Susu Thai tuuu...aduh kalau fikir je pun dah...
Add a comment...

Post has attachment
Inkubator Ekosistem Bersepadu F&B Pertama di Malaysia - Galeeveurs
Bercakap pasal makanan, Malaysia sendiri dikenali sebagai syurga makanan oleh manusia sejagat. Oleh sebab itu, pihak Kumpulan Galeeveurs telah melancarkan Inkubator Ekosistem Bersepadu F&B Pertama di Malaysia yang mana fungsi utamanya bagi memelihara kepelb...
Add a comment...

Post has attachment
Korean Drama | Bride of the Century
Dah lama tak review cerita baru kan..? tahun ni sally kurang sikit tgk cerita korea...mungkin sebab kekangan masa...yang sally tengok pun kat Astro jela...tu pun kadang tertinggal episod..hehehe...tapi semalam Ain share satu cerita baru...macam best...sebab...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded