Profile cover photo
Profile photo
Fazreen Tan
6 followers
6 followers
About
Fazreen's posts

Post has attachment
RESEPI SOTONG SUMBAT TELUR
Assallamualaikum w.b.t     “Ya Allah, Ya Tuhan yang Maha kaya, wahai Tuhan yang Maha Terpuji,
wahai Tuhan yang Maha Pencipta, wahai Tuhan yang Maha Mengembalikan,
wahai Tuhan yang Maha Pengasih dan Penyayang, kayakan aku dengan
perkara-perkara yang dikau...

Post has attachment
RESEPI IKAN ASAM REBUS
Assallamualaikum w.b.t   Hari ini Reen nak simpan dan kongsi resepi yang mudah - mudah je untuk koleksi masakan iaitu ikan asam rebus. Almaklumla sejak - sejak harga minyak naik melambung ni, nak meneruskan kehidupan sangat lah terasa peritnya. Sebagai iste...

Post has attachment
RESEPI BISKUT GERY MALKIST
Assallamualaikum w.b.t Hari ini ingin ku abadikan resepi yang sumber nya diperolehi daripada facebook. Biskut Gery Malkist!. Dah lama sebenarnya ingin ku menikmati biskut ini setelah ramai yang memberi feedback positif tentang kesedapan biskut ini. Nak dibe...

Post has attachment
IPOH DI "DIPANJAT"
Sumber: Google Sumber: Google Sebelum berakhirnya 2016, viralnya mengenai segelintir remaja memanjat mercu tanda Ipoh. Pada awal kemunculan beritaini di facebook, tiadalah aku mengambil berat sangat. Hanya sekadar "Oo, ntah pape je." difikiran pada waktu it...

Post has attachment
SELAMAT TAHUN BARU 2017
Rasulullah SAW bersabda: " Sesiapa (membiasakan) membaca surah Al-Waqiah, maka ia tidak akan kefakiran selamanya". A year of learning. A year of experimenting. A year of memories.  Terima kasih 2016. Terima kasih Allah. Mengharapkan kehidupan yang sentiasa ...

Post has attachment
Aku, Kamu & Kita
mungkin aku masih tidak cukup memahami kamu..atau mungkin aku memang tidak pernah memahami kamu.. hati ku runsing memikirkan hari-hari yang mendatang.. nasib ku.. nasib kamu.. nasib kita bersama.. adakah masih ada cahaya sinar menyuluh akan cinta kita..hubu...

Post has attachment
SIAPA AISYAH R.H.A
"Dialah Aisyah, isteri Rasulullah SAW dan kekaih hati yang paling Baginda cintai." Aisyah r.h.a. dilahirkan dalam sebuah rumah yang dilimpahi dengan kejujuran dan cahaya keimanan. Sayidatina Aisyah r.h.a. ialah puteri kepada Abu Bakar as-Siddiq r.a.. Status...

Post has attachment
AISYAH R.H.A. SRIKANDI ISLAM
"Muslimah adalah pelengkap kepada seorang lelaki Muslim. Mereka bertanggungjawab menguruskan keharmonian rumah tangga dan membentuk suasana mawaddah warahmah dalam rumah tangga." Sayidatina Aisyah binti Abu Bakar adalah peribadi agung yang harum mekar naman...

Post has attachment
Aku, Kamu & Kita
mungkin aku masih tidak cukup memahami kamu..atau mungkin aku memang tidak pernah memahami kamu.. hati ku runsing memikirkan hari-hari yang mendatang.. nasib ku.. nasib kamu.. nasib kita bersama.. adakah masih ada cahaya sinar menyuluh akan cinta kita..hubu...

Post has attachment
Hari Ibu adalah Hari - Hari ( ˘ ³˘)♥♥♥♥♥♥
Hari IBU,,, Hari ini hari IBU, ramai orang kata hari - hari adalah hari IBU... Dia yang mengandung kan kita,  Dia yang melahirkan kita, Dia yang menyusukan kita, Dia yang membesarkan kita, Mana ada anak yang tak sayangkan IBUnya.. Semua orang kalau boleh na...
Wait while more posts are being loaded