Profile cover photo
Profile photo
Rizman Khairul
51 followers
51 followers
About
Rizman Khairul's posts

Post has attachment
Makanan Khasiat Untuk Otot
Penuhkan Peti Sejuk Anda dengan Diet Makanan Yang Baik Untuk Membina Otot Seperti:   Telur Dipercayai makanan bina raga paling sempurna. Setiap butir telur mengandungi asid amino untuk mengembang dan memelihara otot. Juga banyak vitamin, nutrisi penting unt...

Post has attachment
Beza KAWAN & SAHABAT
KAWAN akan berasa dengki bila melihat kita bahagia SAHABAT akan turut merasa kebahagian kita. KAWAN  akan cuba mencari jalan untuk menjatuhkan kita  tika melihat kita berjaya SAHABAT  akan turut gembira, serta mencari jalan  untuk kejayaan bersama. KAWAN ak...

Post has attachment
Selamat Tahun Baru 2016
Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Agak bersarang dah blog ini kan? lama kot rasa nya tidak di perdulikan. Rindu zaman aktif-aktif dulu. Macam-macam nak update. Tapi lama kelamaan menjadi pudar dah, semangat pun sudah luntur ditelan dek masa. Sebagai pembuk...

Post has attachment
Andainya ini hari jadi ak yg terakhir.
Assalamualaikum . 19.08.2015 , genap lah umur ku 30 tahun. Peham celik... angka umur ak sudah mencecah 3 siri. Alhamdulillah syukur kehadrat illahi kerana masih memberi peluang kepada ak untuk merasa hari kelahiran aku pada tahun ni. Sudah jauh perjalanan h...

Post has attachment
Welcome Back !!!
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Salam Penghulu segala hari , semoga hari ini adalah hari yang paling mulia dari hari-hari yang lain. Semoga sihat walfiat semua. Ada lagi atau tidak pengikut blog aku ini. Maklum la da lam terkubur sepi, dah bersarang ha...

Amazing! http://clashofclanshelper.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yous too in less than two minutes!! Everybody is already using free gems from here.(Mxf8az2Q5B)

Post has attachment
Menjelang 31 Ogos
Setiap kali tibamu Ogos mengerling monumen yang lusuh dan tugu berdarah dalam matang akal fikir semangat dan kudrat masih berbaki merisik khabar pejuang yang jauh dalam lipatan darmawisata merdeka mahalnya nostalgia. Manis dan comelmu Ogos ini tiba jua meny...

Post has attachment
Salam Aidilfitri
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pejam celik..pejam celik.. Ramadhan pun sudah tiba di penghujungnya. Begitu pantas masa berlalu sehingga kan kita tidak dapat merasakannya. Syawal pula x sabar2 nak buka tirainya. Sedangkan Ramadhan bersedih x sanggup un...

Post has attachment

Post has attachment
Lelaki Juga Ambil Botox, Pembedahan Plastik?
Gambar hiasan. Kredit foto dari google.com Jumlah masyarakat menggunakan rawatan botox mula meningkat semenjak ia mula digunakan dan diluluskan untuk kosmetik pada tahun 2002. Meskipun wanita amat sinonim dengan kecantikan, tetapi penggunaan botox dan pembe...
Wait while more posts are being loaded