Profile cover photo
Profile photo
Shafina Othman
3,828 followers -
jumpa saya di http://fentomatte.blogspot.com
jumpa saya di http://fentomatte.blogspot.com

3,828 followers
About
Shafina's posts

Post has attachment
Jamu Puteri in the house! RM15 sebotol untuk seminggu consumption. Jamu moden yang sangat lah sedap. Masam-masam manis. Macam jus je!

Ramuannya adalah dari 100% bahan-bahan asli & tanpa bahan pengawet.

Nak order? Pm m.me/JamuPuteriLangkawi atau whatsapp ke 0163270320

Post has attachment
Selling Jamu Puteri for RM 15 for 500ml.
Get it now: https://www.imsold.com/ad/mfyx19mJKY
Listed via imSold! - Don't need? Sell lah!

Post has attachment
Free gift Toblerone for every purchase of De'xandra Perfume!

Inspired perfume by De'xandra.

RM65/bottle
RM120/2 bottle

016-3271 320
016-3271 320
016-3271 320

Free gift promotion end soon! 
Photo

Post has attachment
💃🏼JAMU PUTERI 500ml💃🏼

100% asli dan berkesan
Tiada bahan pengawet
Price: RM15 (500ml)
Postage: RM8sm/RM11ss
COD : Langkawi

Keistimewaan Jamu Puteri 👸🏻

✅melegakan kembung perut.
✔mengeluarkan angin dalam badan.
✅melegakan sakit kepala/ migraine.
✔mengempiskan perut.
✅menstabilkan hormon.punca jerawat.
✔menghilangkan bau miss V.
✅menghilangkan keputihan.
✔mengecutkan jerawat.
✅mencerahkan dan glowingkan kulit.
✔menguatkan tenaga batin lelaki/wanita.
✅memberi bentuk badan yang ideal.
✔anti penuaan.
✅melegakan period pain.
✔memberi tenaga berpanjangan.

➡boleh diamalkan oleh lelaki dan perempuan, yang sudah akhil baligh.

➡bahan-bahan : kencur, beras, halia, kunyit, asam jawa, gula jawa, daun pandan, limau, garam gunung, air tapis & dimasak selama 3 jam di atas api. Tambahan bahan temulawak dan temukunci.

FB : www.facebook.com/duemooi
IG : www.instagram.com/duemooi
TELE: telegram.me/duemooi
Whatsapp : 016-3271320

#jamuputeri #jamubyputeri #jamuputeriviral


Photo

Post has shared content

Post has shared content

Post has attachment
First time experiencing Sushi King. 
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
Sushi King time
7 Photos - View album

Post has attachment
Help Beethoven arrange his masterpieces in today’s #GoogleDoodle

Post has attachment
Weeehu~ Tunggu apa lagi uols. Calo!

Post has attachment
Promosi RM 185 (termasuk pos) anda akan mendapat sebotol CMD 120ml + 65ml (PERCUMA). PERCUMA 65ml sah sehingga 30 Jun ini sahaja.

KEISTIMEWAAN CMD - 1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI

CMD bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam2 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah. Apa pon mencegah lagi baik dari mengubati kan? Antara khasiatnya ialah untuk: 

• Kencing Manis 
• Resdung 
• Darah Tinggi 
• Asma 
• Gout 
• Buasir 
• Barah Payudara & Usus 
• Begok 
• Meningitis & Thalasemia 
• Ceasarean 
• Jantung & Barah Jantung 
• Barah Otak 
• Darah Rendah 
• Strok 
• Angin Ahmar 
• Buah Pinggang 
• Migrain 
• Gastrik 
• Paru Berair 
• Kulit Kering 
• Berat Badan 
• Sakit Anggota Badan 
• Badan Letih 
• Kuat Merokok 
• Sakit Sendi 
• Kurang Selera Makan 
• Kecederaan & Patah Tulang 
• Ketagihan alcohol/ dadah

MACAMMANA PROSES CMD DI KATAKAN BERKESAN?

Concentrate Mineral Drops – Titisan air dari Mata Air Great Salt Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara semulajadi

▪CARA PENGGUNAAN CMD - LUARAN & DALAMAN
DALAMAN:

•Kanak-kanak @ Remaja ;-
▪ 1 titis bagi setiap 2 kg berat badan.

•Dewasa ;- 
▪Berat badan bahagi dua :
》 Contoh 80KG/2 so 40 titis secara konsisten setiap hari (10 titis pagi, 10 titis tengahari, 10 titis petang dan 10 titis malam)

▪Sebaiknya diambil selepas makan. Boleh campurkan ke dalam segala jenis minuman.
▪Boleh ditambahkan ke dalam masakan.
▪Titis dalam air kosong, air manis, supplement dan makanan. 
▪Kalau titis dalam makanan, makanan akan lebih lambat basi. 

▪Kesan pengambilan: 
♡Badan akan lebih sihat, segar, cergas dan bagus untuk yang mempunyai masalah kesihatan yang lain.

P/s: Cadangkan penggunaan dos kecik dulu 1-2 titik supaya boleh accept dr segi rasa dan kesan. Naikkan dos sedikit demi sedikit.
Lain org lain kesannya. Tp x membahayakan. Terutama pesakit buah pinggang. Mulakan dgn dos kecik dahulu seminggu pertama. Sebab pesakit buah pinggang x boleh lebih mineral dalam badan.

▪Kegunaan Luaran:
•Untuk masalah rabun: 
♡Titis kat mata atau campurkan dlm ubat mata atau dgn air

•Untuk kecantikan kulit:
♡ Sapu atau semburkan air campuran CMD kat muka

•Untuk masalah pendengaran: 
♡Titis kat lubang telinga atau campur dgn ubat telinga

•Untuk memutihkan dan kesihatan gigi: 
♡Campurkan CMD dengan ubat gigi.

•Untuk masalah rambut: 
♡Campurkan CMD dengan syampoo atau minyak rambut.

•Untuk masalah resdung:
♡Titis CMD kat lubang hidung.

•Boleh di gunakan sebagai minyak urut

•Boleh juga di gunakan untuk rendaman kaki;
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
Concentrated Mineral Drops (CMD) 1001 kegunaan
12 Photos - View album
Wait while more posts are being loaded