Profile cover photo
Profile photo
Encik LevisBiru
60 followers
60 followers
About
Posts

Post has attachment
Kerana Terpaksa Aku Begini..
muka terpaksa. Sama tak macam muka yang anda selalu rasa?ehh.. Pernah anda dipaksa di awal pagi untuk mandi air yang sangat sejuk sehinggakan anda berdiri kaku di dalam bilik air hampir sejam lamanya kerana anda bebal untuk mandi atau marah akan ibu atau ay...
Kerana Terpaksa Aku Begini..
Kerana Terpaksa Aku Begini..
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Menangislah!
dont cry.Allah with you.. Menangislah. Menangis adalah sesuatu yang sukar untuk dielakkan lebih-lebih lagi bagi kaum wanita. Aik siapa kata lelaki pon tidak menangis,malah lagi sensitip lagi ado lah. lelaki sejati katanya. Eh. Lah pulak adalah singkatan bag...
Menangislah!
Menangislah!
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Alahai Jemput masuk,Jemput Jemput..Ahlan Ahlan!!
hai saya semua!! lama tidak bersua.. " Hai tercegat apa lagi kat luar tuh. Marilah masuk ke dalam rumah nie. Meh Meh jangan segan silu. Alaaa buat je macam rumah sendiri. Lagipon awok bukannya selalu datang sini pon. Semua saya dah sediakan. Nasi Tomato ber...
Add a comment...

Post has attachment
Bedtime Stories : Sebatang Pokok Kurma!
Meh Tok Nek dodoikan kamu dengan sebuah kisah... Ini bukan kisah mengenai Pokok Kurma yang menangis ketika Rasulullah memberikan khutbah beginda di atas mimbar itu. Dimana kisah menunjukkan Rasulullah yang biasanya bersandar di pokok tersebut sebelumnya unt...
Bedtime Stories : Sebatang Pokok Kurma!
Bedtime Stories : Sebatang Pokok Kurma!
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Ikhwah Itu Bergaya Ala Ala Datuk?
ohoii Lacoste..Peberet aku nie... Rambut disikat rapi. Baju jenama Hollister. Disarungkan pula seluar jeans Levi's ( eh terasa la pulak.ehem ehem). Tali pinggang pulak berjenama Bugatti. Kasut pulak dipadankan dengan baju yang tidak asing lagi jenamanya iai...
Ikhwah Itu Bergaya Ala Ala Datuk?
Ikhwah Itu Bergaya Ala Ala Datuk?
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Aku Bosan, Fed Up!!
Ahhhh,enough i said!! Hati ini terpanggil panggil dengan perasaan semarah marahnya untuk menulis entry kali ini. Terasa dihujung lubuk hati ini ingin melepaskan semua bebanan yang terbuku malah mengrunsingkan kepala yang semakin botak dek kerana sikap manus...
Aku Bosan, Fed Up!!
Aku Bosan, Fed Up!!
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Surat Buat Sahabat Sahabatku
tidakku takut biarpon aku seorang. Allah bersamaku!! Saya tahu kali ini saya harus jugak menulis. Menulis untuk menyedarkan sahabat sahabat saya yang saya sayang keranaNya.Meskipon mungkin mereka tidak membaca tetapi saya sangat berharap agar ada orang meny...
Surat Buat Sahabat Sahabatku
Surat Buat Sahabat Sahabatku
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Ucapan Buatmu Sang Guru!
ehh dah hari guru dah..ehem ehem..selamat hari guru semua.Sengih "Semasa tadika,dari diri ini yang hinggusan,diajar erti mengenal apa itu epal,ape itu buku,ape itu abc dan ape itu cinta!ehh nie dah over.sorrryyy..ehem ehemm" "Semasa diri ini dibangku sekola...
Ucapan Buatmu Sang Guru!
Ucapan Buatmu Sang Guru!
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Apa itu LoL?
no caption! hehe Ini bukan League of Legends yang anda fikirkan ataupon yang menjadi kegilaan remaja remaja sekarang sampai tahap makan tidur mandi semua tentang LoL ataupon lagi teruk bersembang pon tentang LoL. ish ish ish.muka kesal. Ini bukan Levis oh L...
Apa itu LoL?
Apa itu LoL?
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ALASAN ITU TONGKATKU
Nah!! zip mulut tuh sikit.. Hari-hari kita disajikan dengan pelbagai alasan. Siap boleh buat pertandingan beralasan la. Walaweehh. Alasan dijadikan sebagai benteng untuk kita melepaskan diri dari keadaan yang kurang kita gemari atau mungkin apa yang kita ti...
ALASAN ITU TONGKATKU
ALASAN ITU TONGKATKU
enciklevisbiru.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded